راه اندازی ویژگی اهدای خون فیس بوک در ایالات متحده آمریکا

رسانه کلیک – شبکه اجتماعی فیس بوک قصد دارد تا با هدف کمک به بیماران نیازمند، ویژگی اهدای خون را این بار در کشور آمریکا راه اندازی کند.

راه اندازی ویژگی اهدای خون فیس بوک در ایالات متحده آمریکا

ویژگی اهدای خون فیس بوک پیش از این نیز در کشورهای هندوستان ، بنگلادش، برزیل و پاکستان راه اندازی شده و توانسته است بیش از 35 میلیون کاربر را تشویق به اهدا کند. بیش از 20 درصد افرادی که به مراکز اهدای خون در برزیل و هند مراجعه کرده اند، اظهار داشته اند که مشوق اصلی آن ها، همین قابلیت جدید بوده است.

ویژگی اهدای خون به زودی در کشور آمریکا نیز راه اندازی می شود. به نظر می رسد که این قابلیت بتواند سطح آگاهی افراد را نسبت به عواقب ناشی از کمبود اهدای خون بالا برده و مراکز درمانی نیازمند را به اهدا کنندگان معرفی کند. این ویژگی فعلا در برخی شهرهای بزرگ همچون نیویورک، شیکاگو، سان فرانسیسکو، بالتیمور و واشینگتن دی.سی. قابل دسترس است؛ با این حال شرکت فیس بوک قول داده که این امکان را طی ماه های آتی در سایر نقاط کشور نیز فراهم آورد.

فیس بوک برای راه اندازی ویژگی اهدای خون، با سازمان ها و مراکز درمانی بسیاری همکاری کرده است. اهداکنندگان می توانند با مراجعه به وب سایت و یا اپلیکیشن فیسبوک، اسامی مراکز نیازمند خون را مشاهده کنند.

طبق اظهارات کیت فرای، مدیر اجرایی مرکز خون آمریکا افراد می توانند از طریق این قابلیت با نزدیک ترین مرکز اهدای خون در محله زندگیشان ارتباط برقرار کرده و پس از آگاهی از اهمیت این مسئله، تجارب خود را با دیگران به اشتراک بگذارند.

کلیه کاربران فیسبوک می توانند به بخش About در پروفایل خود مراجعه کرده و پس از ثبت نام در قسمت Blood Donation، آمادگی خود را برای اهدا اعلام کنند. مراکز درمانی مذکور در صورت نیاز، پیام های متعددی را به داوطلبان ارسال می کنند.

ارسال نظر