Google Meet به زودی برای کاربران دارای اکانت جیمیل، رایگان خواهد شد

رسانه کلیک - حتی اگر کاربر G Suite نباشید، به زودی می توانید به Google Meet دسترسی پیدا کنید. از اول ماه می می‌توانید با حساب جیمیل خود در اپلیکیشن Google Meet رایگان عضو شوید.

Google Meet به زودی برای کاربران دارای اکانت جیمیل، رایگان خواهد شد

با اعلام گوگل ، کاربران در این اپلیکیشن می‌توانند به ویژگی‌هایی مانند میزبانی از جلسات با حداکثر 100 شرکت کننده از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن‌های اندروید و iOS دسترسی پیدا کنند.

همچنین می‌توانید مستقیما از Google Calendar برای پیوستن به جلسات استفاده کنید. زمان جلسات حساب رایگان به 60 دقیقه در هر جلسه محدود است اما گوگل بعد از 30 سپتامبر دیگر این قانون را اجرا نمی‌کند. پی با خیال راحت می‌توانید جلسات کاری خود را آنلاین انجام دهید.

گوگل می گوید که به تدریج دسترسی به این اپلیکیشن را گسترش خواهد داد؛ بنابراین ممکن است شما الان نتوانید همزمان با هر کس دیگری از آن استفاده کنید. پس می‌توانید برای مطلع شدن از این امکان، اپلیکیشن خود را آپدیت کنید.

گوگل پیش‌تر ویژگی‌های اشتراک این سرویس کنفرانس ویدئویی را برای دسترسی مشتریان G Suite تا 30 سپتامبر رایگان کرده بود. کابران G Suite می توانند حداکثر 250 شرکت کننده در یک تماس داشته و برای 100هزار بیننده پخش زنده همراه با ضبط و ذخیره تماس داشته باشند.

دسترسی رایگان به سرویس کنفرانس ویدئویی خبر بسیار خوبی در این ایام است تا افراد کمتر از خانه خارج شوند.

ارسال نظر