خودمان به تلگرام طلایی و هاتگرام میدان دادیم

رسانه کلیک - معاون مرکز ملی فضای مجازی گفت: فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام جزو برنامه های ما بود و ایجاد این بسترها به ما کمک کرد تا بتوانیم دوران گذار منطقی تری داشته باشیم.

خودمان به تلگرام طلایی و هاتگرام میدان دادیم

به گزارش کلیک به نقل از خبر آنلاین؛ خوراکیان معاون مرکز ملی فضای مجازی به روزنامه خراسان گفت: فعالیت تلگرام طلایی و هاتگرام جزو برنامه های ما بود و ایجاد این بسترها به ما کمک کرد تا بتوانیم دوران گذار منطقی تری داشته باشیم و در فرصتی که برای پیام رسان های داخلی ایجاد می کنیم، آن ها بتوانند سرویس ها و خدمات بیشتر خودشان را فراهم کنند.

خوراکیان در خصوص مهلتی که تا 15 شهریور به نرم افزار های هاتگرام و طلاگرام داده شده، عنوان کرد: با توجه به این مهلت داده شده بقای این نرم افزار ها بستگی به فعالیت آن ها دارد. اگر بتوانند ظرفیتی برای مستقل شدن فراهم کنند، طبیعتا می توانند ادامه فعالیت دهند، اما به طور یقین دیگر نمی توانند به عنوان نرم افزار های واسطه ای برای استفاده از تلگرام فعالیت خود را ادامه دهند ( 15 شهریور آخرین مهلت فعالیت بدون فیلتر تلگرام طلایی و هاتگرام ).

وی تصریح کرد: طی مهلت داده شده چنانچه این پیام رسان ها نتوانند انتظارات را برآورده کنند، قطعا تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد و امکان ادامه فعالیت آن ها به این شکل میسر نخواهد بود.

ارسال نظر