نحوه درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام در سال 2022

اینستاگرام از ابزارهای جدیدی برای درامدزایی تولیدکنندگان محتوا رونمایی کرد.

نحوه درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام در سال 2022

نحوه درآمدزایی تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام در سال 2022

ابزار اول Creator Marketplace هست که مکانی در اپ اینستاگرام برای تولیدکنندگان محتوا هست تا علاقه مندی ها و برندهای موردعلاقه شون را در آنجا ثبت کنند و تبلیغ دهنده ها براساس فیلترهای مختلف مثل موقعیت جغرافیایی بتوانند تولیدکننده محتوای مدنظرشون رو پیدا کنند و به آنها سفارش تبلیغ بدهند.

بعد از ثبت سفارش توسط تبلیغ کننده، تولیدکننده محتوا پیامی در دایرکت دریافت می کند که محتوای موردنظر و همچنین مبلغ سفارش در آن ذکر شده و در داخل اپ اینستاگرام می تواند آن را بپذیرد یا رد کند.

اینستاگرام همچنین قابلیت انتشار ریلزهای اینستاگرام در فیسبوک رو به صورت همزمان مهیا کرده که باعث می شود تولیدکنندگان محتوا بتوانند از ابزارهای تبلیغاتی فیسبوک برای کسب درآمد از ریلزهاشون استفاده کنند. به علاوه کاربران فیسبوک می توانند با خرید فیسبوک Stars از تولیدکنندگان محتوای موردعلاقه اشون حمایت کنند.

شرکت متا هم مدعی شده که تا آخر سال 2023 از این تراکنش های مالی کارمزدی دریافت نخواهد کرد.

طبیعتا این ابزارهای درامدزایی صرفا در اختیار کشورهای محدودی هستن و ایرانیهای مقیم ایران، نصیبی از این درآمدهای هنگفت نخواهند برد.

ارسال نظر