اینستاگرام محتوای مربوط به رژیم لاغری را برای افراد زیر 18 سال بلاک می کند

رسانه کلیک - به استناد اخبار جدید، اینستاگرام قصد دارد محتوای ترویج دهنده کاهش وزن و استفاده از لوازم آرایشی را برای افراد زیر 18 سال محدود کند. در ادامه همراه ما باشید.

اینستاگرام محتوای مربوط به رژیم لاغری را برای افراد زیر 18 سال بلاک می کند

اینستاگرام یک شبکه اجتماعی محبوب است که امروزه می تواند دلایل خوشحالی یا ناراحتی افراد را نیز فراهم کند. این موضوع باعث می شود محتوایی که تاثیر زیادی روی افراد دارند، محدود شوند. این مورد در رابطه با افراد زیر 18 سال از اهمیت بالاتری برخوردار است.

اخیرا خبری منتشر شده که از سیاست جدید اینستاگرام مبنی بر بلاک کردن محتوای ترویج دهنده رژیم و استفاده از لوازم آرایشی برای افراد زیر 18 سال خبر می دهد. علاوه بر این محتوا، پست های تبلیغاتی مواد آرایشی نیز برای این افراد محدود خواهند شد. علاوه بر اینستاگرام، این سیاست برای فیسبوک نیز اجرایی می شود.

مدیران اینستاگرام ادعا کرده اند که این سیاست به منظور خنثی کردن روش های تجاری نامناسب جدید اجرایی می شود. آن ها همچنین ادعا کرده اند که این موضوع، محیط اینستاگرام را به شبکه اجتماعی بهتری تبدیل می کند.

بلاک محتوا در اینستاگرام

طی هفته های آینده اینستاگرام به ابزارهایی جهت ریپورت کردن پست های نقض کننده این سیاست مجهز می شود. این سیاست سلبریتی هایی که محصولات بی پایه را صرفا برای درآمدزایی تبلیغ می کنند، به شدت محدود خواهد کرد.

برای مثال، تبلیغات خانواده کارداشیان برای محصولات کاهش وزن که اصلا برای افراد زیر 18 سال مناسب نیست، با این سیاست برای این افراد محدود خواهد شد. این تغییر از سوی بسیاری از افراد که با شیوه های تبلیغاتی جدید در این شبکه اجتماعی مخالفند، مورد حمایت قرار گرفته است.

ارسال نظر