دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه شد

رسانه کلیک - دایرکت اینستاگرام توسط نسخه وب آن در دسترس است. در حال حاضر این قابلیت به صورت آزمایشی در اختیار شمار محدودی از کاربران قرار گرفته است.

دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه شد

نسخه وب اینستاگرام در مقایسه با اپلیکیشن آن از اهمیت کمتری برای این شبکه اجتماعی برخوردار است. برخی ویژگی ها با تاخیر زیادی به نسخه وب اضافه می شود؛ با این حال به نظر می رسد در آینده شاهد فاصله کمتری میان آن ها باشیم. به تازگی دایرکت اینستاگرام به صورت آزمایشی در اختیار شمار محدودی از کاربران نسخه وب آن قرار گرفته است. در سال 2019 این قابلیت به صورت آزمایشی در اختیار کارمندان اینستاگرام قرار گرفته بود ( دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه می شود ).

این قابلیت از نظر عملکرد تفاوتی با نسخه اپلیکیشن خود ندارد. کاربران می توانند توسط آن با دیگران گفتگو کنند، تصاویر ارسال کنند، پیام ها را لایک کنند و همچنین نوتیفیکیشن دریافت کنند. بر اساس گفته اینستاگرام، احتمالا این قابلیت در آینده نزدیک در اختیار شمار بیشتری از کاربران در سراسر جهان قرار می گیرد.

دایرکت اینستاگرام وب

این اقدام در راستای برنامه های فیس بوک صورت می پذیرد. فیسبوک در مقایسه با گذشه تمرکز بیشتری روی بخش پیام‌رسانی دارد. این شبکه اجتماعی به دنبال یکپارچه‌سازی بخش‌ های پیام‌رسانی اپلیکیشن های فیس بوک، اینستاگرام و واتساپ است، البته در این راه مشکلات زیادی وجود دارد.

در صورتی که این ویژگی به صورت گسترده در اختیار کاربران قرار بگیرد، میزان استفاده از این شبکه اجتماعی افزایش پیدا خواهد کرد. در حال حاضر امکان گفتگو با دیگر کاربران توسط نسخه وب واتساپ و فیسبوک مسنجر وجود دارد، بنابراین اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام منطقی به نظر می رسد.

اینستاگرام در ماه های اخیر قابلیت های زیادی به اپلیکیشن خود اضافه کرده است که برای مثال می توان به افکت های جدید بومرنگ اشاره کرد ( بومرنگ اینستاگرام به افکت های Echo ،SloMo و Duo مجهز شد ).

ارسال نظر