امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام فراهم شد

رسانه کلیک - کاربران از این پس می توانند توسط دایرکت اینستاگرام برای یکدیگر پیام صوتی ارسال کنند. این ویژگی به تازگی به این شبکه اجتماعی اضافه شده است.

امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام فراهم شد

کاربران در دایرکت اینستاگرام قادر به ارسال پیام، تصویر و ویدیو برای یکدیگر هستند ( چطور از دایرکت اینستاگرام به صورت حرفه‌ای استفاده کنیم؟ ). به تازگی شاهد اضافه شدن قابلیت جدیدی به این شبکه اجتماعی هستیم که بر اساس آن، امکان ارسال پیام صوتی در Direct اینستاگرام برای کاربران فراهم می شود.

این ویژگی تفاوتی با قابلیت Walkie-Talkie مورد استفاده در فیس بوک مسنجر ندارد. فیس بوک نزدیک به 5 سال پیش این ویژگی را به این اپلیکیشن اضافه کرد. نحوه عملکرد این قابلیت ها با یکدیگر یکسان است که برای مثال می توان به محدودیت های آن ها اشاره کرد که تفاوتی میان اینستاگرام و فیس بوک مسنجر وجود ندارد.

در سال های اخیر شاهد کپی برداری اینستاگرام از شبکه اجتماعی اسنپ چت بودیم. به نظر می رسد این شبکه اجتماعی تصمیم گرفته از این پس ویژگی های موجود در شرکت مادر خود، فیس بوک را مورد استفاده قرار می دهد.

در بخش دایرکت اینستاگرام و در کنار آیکون مربوط به ارسال تصاویر، شاهد اضافه شدن یک آیکون میکروفن هستیم. کاربران می توانند توسط میکروفن برای افراد و همچنین در گروه ها پیام صوتی ارسال کنند.

مانند اکثر شبکه های اجتماعی، برای ضبط پیام صوتی باید دست خود را روی آیکون میکروفن نگه دارید. کاربران می توانند پیام صوتی 1 دقیقه ای برای یکدیگر ارسال کنند. اگر خواهان حذف پیام صوتی خود پیش از ارسال باشید، می توانید انگشت خود را به سمت آیکون سطل زباله حرکت دهید.

این ویژگی می تواند برای بسیاری از کاربران خوشایند باشد چرا که در برخی مواقع امکان تایپ وجود ندارد و یا اینکه افراد به ارسال پیام صوتی علاقه دارند. قابلیت ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام در سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است.

ارسال نظر