امکان اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام فراهم شد

رسانه کلیک - به تازگی شاهد رونمایی از قابلیت اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام هستیم. این ویژگی به مرور برای تمامی کاربران فعال می شود.

امکان اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام فراهم شد

استوری اینستاگرام یکی از پرطرفدار ترین قابلیت های این اپلیکیشن به حساب می آید و روزانه میلیون ها استوری توسط افراد فعال در این شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود و هر یک نیز به تعداد بالا، بازدید کننده مخصوص به خود را جذب می کند. در اقدامی جالب مسئولان Instagram امروز امکان اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام را برای کاربران فراهم کردند. به این ترتیب شما می توانید با اضافه کردن این گزینه به استوری (مانند اضافه کردن هشتگ یا ساعت یا لوکیشن)، به جستجو میان آهنگ های روز دنیا پرداخته و سپس آنها را به استوری های خود اضافه کنید. در تصویر زیر می توانید مراحل اضافه کردن موزیک را مشاهده کنید:

اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام

هنگامی که شخصی استوری شما را باز کند، موزیک انتخاب شده به صورت خودکار پخش می شود. بد نیست بدانید که امکان انتخاب آهنگ از میان گزینه هایی که روی گوشی تان موجود هست، وجود ندارد و تنها می توانید از میان موزیک های در نظر گرفته شده، گزینه دلخواه خود را جستجو کنید. فیس بوک که مالک اپلیکیشن اینستاگرام به حساب می آید، در حال حاضر قرارداد خود با شرکت های UMG، سونی و وارنر را به امضا رسانده و به این ترتیب، به موزیک های فوق العاده ای دسترسی خواهید داشت و طبق اعلام آنها، در آینده نزدیک نیز آرشیو آهنگ ها به مرور کامل تر می شود.

امکان اضافه کردن موزیک به استوری اینستاگرام در حال حاضر در کشورهای خاصی ارائه شده و طی چند روز آینده در دسترس تمامی کاربران قرار می گیرد.

اگر چنین قابلیتی برای شما فعال شده و امکان استفاده از آن را دارید، لطفا تجربیات خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر