بروزرسانی جدید اینستاگرام منتشر شد؛ تماس تصویری همزمان با 4 نفر

رسانه کلیک - بروزرسانی جدید اینستاگرام در نهایت برای کاربران آی او اس و اندروید عرضه شد و شاهد اضافه شدن قابلیت تماس تصویری به این اپلیکیشن هستیم.

بروزرسانی جدید اینستاگرام منتشر شد؛ تماس تصویری همزمان با 4 نفر

به تازگی بروزرسانی جدید اینستاگرام منتشر شد که طی آن، ویژگی تماس تصویری به این اپلیکیشن محبوب راه پیدا کرده و کاربران می توانند به وسیله آن، به صورت همزمان با چهار شخص مختلف ارتباط تصویری برقرار کنند.

برای آغاز یک تماس تصویری کافی است وارد پنجره دایرکت شده، فرد مورد نظر را برای پیام دادن انتخاب کنید و از قسمت منوی بالا روی آیکون دوربین ضربه بزنید. به همین راحتی ارتباط تصویری با طرف مقابل آغاز می شود. به محض پاسخ دادن می توانید پنجره مربوط به تماس تصویری را به گوشه ای از تصویر هدایت کرده و به گشت و گذار در اینستاگرام بپردازید.

بروزرسانی جدید اینستاگرام

بد نیست بدانید که تماس تصویری با افراد بلاک شده امکان پذیر نیست. از طرفی اگر علاقمند به ارتباط با برخی افراد نیستید، می توانید آنها را mute کنید و به این ترتیب از برقراری تماس جلوگیری به عمل آورید ( چگونه بدون آنفالو کردن، از نمایش پست‌‌های برخی افراد در فید اینستاگرام خود جلوگیری کنیم؟ ).

از دیگر ویژگی های بروزرسانی جدید اینستاگرام می توان به اضافه شدن افکت های دوربین اشاره کرد که توسط افراد مشهوری چون Ariana Grande، Buzzfeed ،Liza Koshy، Baby Ariel و NBA طراحی شده است. برای استفاده از این افکت ها باید افراد یاد شده را فالو کنید.

آخرین ویژگی بروزرسانی جدید اینستاگرام نیز به تب Explore مربوط می شود. زمانی که وارد آن شوید، در قسمت بالا دسته بندی های جدیدی را مشاهده می کنید و در ابتدای امر نیز گزینه For You به چشم می خورد. در صورتی که کانالی مورد پسند شما بود، می توانید آن را انتخاب کنید تا پست های بیشتری در این مورد به شما نمایش داده شود.

کلیه ویژگی های اشاره شده از امروز در اختیار کاربران آی او اس و اندروید قرار گرفته است.

ارسال نظر