اینستاگرام اپلیکیشن IGTV را باز طراحی می‌کند

رسانه کلیک - به جرات می توان گفت IGTV که توسط اینستاگرام در سال 2018 راه‌اندازی شد، نتوانست یک پلتفرم متفاوت ویدئویی نام بگیرد. اکنون اینستاگرام قصد دارد اپلیکیشن IGTV را باز طراحی کند که تاکید بیشتری روی سازندگان ویدئو دارد.

اینستاگرام اپلیکیشن IGTV را باز طراحی می‌کند

در طراحی جدید این اپلیکیشن، هنگامی که برای اولین بار برنامه را باز می کنید، مهمترین تغییری که متوجه خواهید شد نوار پیمایش جدید سه دکمه‌ای در پایین اپلیکیشن است. اینستاگرام با طراحی مجدد صفحه اصلی تا به محتواسازان محبوب خود دسترسی راحت‌تری داشته باشید.

این اپلیکیشن با الگو گرفتن از صفحه اصلی اینستاگرام، دارای امکان جستجو است تا ویدئوهای مختلف بیشتری از سازندگان را نشان می‌دهد. در طراحی قبلی، برنامه IGTV بیشتر محتوای افرادی را دنبال می‌کردید و همچنین فیلم هایی که محبوبیت زیادی در اپلیکیشن داشتند، برایتان نمایش می‌داد.

instagram redesigned igtv app اینستاگرام در خصوص آپدیت جدید روش استوری کردن فیلم های IGTV می‌گوید: «مانند گذشته، کاربران می‌توانند فیلم های IGTV را در استوری به اشتراک بگذارند؛ اما به جای برنامه برجسته کردن یک فریم تصویر از ویدیو، یک پیش نمایش 15 ثانیه ای پخش خواهد شد.» به نظر می‌رسد هدف از این کار ترغیب مخاطبان به تماشای کامل ویدئو است. همچنین برای آسان شدن ضبط IGTV، اینستاگرام قابلیت ضبط هندزفری را نیز اضافه کرده است.

اگرچه به نظر می‌رسد این اپلیکیشن کمتر مورد توجه کاربران اینستاگرام قرار خواهد گرفت. این شرکت ابتدا آیکون آن را از اپلیکیشن خود حذف کرد و سپس گفته شد که دلیل آن، استفاده کم کاربران از این میانبر بوده است.

آیا ترفندها و سرگرمی‌های اپلیکیشن IGTV شما را مجذوب به نصب آن می‌کند؟

ارسال نظر