تغییرات جدید در لوگوی اینستاگرام و فونت آن

اینستاگرام اعلام کرد به زودی در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن شاهد تغییرات در لوگو و تایپ فیس فونت خواهیم بود.

تغییرات جدید در لوگوی اینستاگرام و فونت آن

تغییرات جدید در لوگوی اینستاگرام و فونت آن

اینستاگرام روز دوشنبه در یک پست وبلاگی اعلام کرد در ادامه این هفته یک "به روز رسانی بصری" را برای برند خود ارائه می کند. این شرکت در حال معرفی یک لوگوی جدید روشن تر و کمی تغییر یافته است. اینستاگرام می‌گوید این به‌روزرسانی برای تداوم تکامل و کمک به «ایجاد تجربیات فراگیرتر و فراگیرتر» طراحی شده است.

تایپ فیس جدید فونت «Instagram Sans» نام دارد و از لوگوی اینستاگرام الهام گرفته شده است. اینستاگرام خاطرنشان می کند که فونت از مربع و دایره یا "squircles" الهام گرفته شده است. تایپ فیس جدید همچنین شامل چندین اسکریپت جهانی است. این شرکت می گوید Instagram Sans یک ریمیکس معاصر از سبک های گروتسک و هندسی است. از جمله فونت های جدید Instagram Sans Regular، Bold، Light، Medium، Condensed و Condensed Bold است. می توانید با فونت های جدید بازی کنید.

این شرکت گفت: "Instagram Sans روش جدیدی برای کاربران ما است تا دیدگاه های خود در اینستاگرام در مکان هایی مانند Stories و Reels را با سبک جدیدی مطرح کنند. ما با کارشناسان زبان در سراسر جهان همکاری کردیم تا حروف تایپ را با خط های جهانی از جمله عربی، تایلندی و ژاپنی تطبیق دهیم.

مسئولین اینستاگرام در خصوص تغییرات در لوگوی جدید مدعی هستند، شیب فعلی کمی پر جنب و جوش است تا احساس "روشن و زنده بودن" به آن بدهد. این شیب با استفاده از یک فرآیند مدل‌سازی سه بعدی دوباره تصویرسازی شده است. از نظر طرح‌بندی لوگوی جدید اینستاگرام معتقد است در ابتدا سادگی طرح را اولویت قرار داده اما در عین حال قصد داشته پیشرفت را هم مدنظر بگیرد.

گفته می شود به زودی UI/UX اینستاگرام برای فیدها، اکسپلور و پروفایل و ... نیز تغییر می کند و بسیار شبیه به اپلیکیشن تیک توک خواهد شد.

ارسال نظر