با قابلیت Layout اینستاگرام به استوری های خود کلاژ اضافه کنید

رسانه کلیک - قابلیت Layout اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد به استوری های خود کلاژ اضافه کنند. از این پس می توان در یک استوری چندین عکس قرار داد.

با قابلیت Layout اینستاگرام به استوری های خود کلاژ اضافه کنید

امروز اینستاگرام قابلیت جدید Layout را در اختیار کاربران قرار داد. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد در یک استوری، چندین عکس قرار دهند. زمانی که استوری اینستاگرام را باز کرده و گزینه Layout را انتخاب می کنید، می توانید 2 تا 6 عکس را درون یک کلاژ قرار داده و منتشر کنید.

قابلیت Layout جدیدترین بروزرسانی اینستاگرام برای استوری های این شبکه اجتماعی محسوب می شود. در هفته های گذشته شاهد عرضه ویژگی های جدید برای استوری اینستاگرام بودیم که برای مثال می توان به Reels اشاره کرد ( استوری اینستاگرام به قابلیت Reels مجهز می شود ). این قابلیت مشابه با برنامه تیک تاک است. اینستاگرام حالت Create را نیز به استوری های خود اضافه کرده که شباهت زیادی به اسنپ چت دارد ( استوری اینستاگرام به حالت Create مجهز شد ).

قابلیت Layout اینستاگرام

استوری ها از اهمیت بالایی برای اینستاگرام برخوردارند. در ماه های اخیر برنامه تیک تاک به محبوبیت بالایی در میان کاربران دست پیدا کرده که این موضوع می تواند برای اینستاگرام خطرناک باشد ( تیک تاک تبدیل به سومین شبکه اجتماعی پرطرفدار در جهان شد ). در همین راستا این شبکه اجتماعی سعی دارد با قابلیت های جدید، همچنان کاربران را به سوی خود جذب کند ( با ویژگی های جدید اینستاگرام آشنا شوید ).

این شبکه اجتماعی به تازگی تعداد لایک ها را در بسیاری از کشورها مخفی کرده است ( اینستاگرام به صورت جهانی تعداد لایک پست ها را مخفی می کند ).

ارسال نظر