ویژگی های جدیدی به استوری اینستاگرام اضافه شد

رسانه کلیک - استوری اینستاگرام به ویژگی های جدیدی مجهز شد. از این پس کاربران می توانند در بخش استوری به سوالات با موسیقی پاسخ دهند.

ویژگی های جدیدی به استوری اینستاگرام اضافه شد

استوری اینستاگرام با قابلیت های جدیدی بروزرسانی شد. اینستاگرام از زمان عرضه استوری تا به امروز، ویژگی های جدیدی را برای آن در نظر گرفته است. در جدیدترین آپدیت عرضه شده برای این شبکه اجتماعی، کاربران به ابزارهای جدیدی دسترسی پیدا می کنند.

یکی از ویژگی های جدیدی که به استوری اینستاگرام اضافه شده است، امکان پاسخگویی به سوالات پرسیده شده توسط موسیقی است. برای پاسخگویی باید از موسیقی های موجود در کتابخانه اینستاگرام استفاده کرد.

برای مثال اگر کاربری در استوری اینستاگرام در رابطه با موسیقی مورد علاقه دیگران سوالی بپرسد، افراد می توانند به‌جای تایپ نام موسیقی، آن را در پاسخ ارسال کنند.

یکی دیگر از ویژگی های جدیدی که برای اینستاگرام در نظر گرفته شده است، امکان ارسال سوال و پاسخ در زمان لایو اینستاگرام است. از این پس کاربران می توانند سوالات را در بخش Q&A مشاهده کنند و دیگر نیازی به اسکرول در میان کامنت ها نیست.

آخرین ویژگی جدیدی که به اینستاگرام اضافه شده، امکان اضافه کردن شمارش معکوس برای شرایط خاص است. در این هنگام کاربر می تواند یک استیکر شمارش معکوس برای استوری خود در نظر بگیرد.

افراد دیگر می توانند با لمس شمارش معکوس، آن را در استوری خود به اشتراک بگذارند. کاربران هم اکنون می توانند با دریافت آخرین نسخه این اپلیکیشن از پلی استور و یا اپ استور ، به این ویژگی ها دسترسی پیدا کنند.

در گذشته نه چندان دور قابلیت ارسال ویس در دایرکت اینستاگرام اضافه شد ( امکان ارسال پیام صوتی در دایرکت اینستاگرام فراهم شد ). کاربران برای ارسال پیام های صوتی خود محدودیت یک دقیقه ای دارند ( چگونه در اینستاگرام ویس ارسال کنیم؟ ).

ارسال نظر