اینستاگرام از اپلیکیشن Threads رونمایی کرد

رسانه کلیک - اپلیکیشن Threads از راه رسید. این برنامه که از سوی اینستاگرام معرفی شده است، یک پیام رسان برای افراد حاضر در لیست Close Friends کاربران است.

اینستاگرام از اپلیکیشن Threads رونمایی کرد

اپلیکیشن Threads از سوی اینستاگرام معرفی شد. این پیام رسان برای افراد حاضر در لیست دوستان نزدیک کاربران قابل استفاده است. در ماه اوت سال جاری میلادی اطلاعاتی از این پیام رسان در فضای مجازی منتشر شده بود. کاربران توسط این اپلیکیشن می‌ توانند متن، عکس و ویدیو را با افراد حاضر در لیست Close Friends خود به اشتراک بگذارند. حتی توسط این اپلیکیشن می توانید موقعیت خود را نیز به اشتراک بگذارید.

این اپلیکیشن پیام رسان اینستاگرام دارای سه هسته اصلی است. اولین هسته، دوربین بوده که در هنگام اجرای برنامه، به صورت پیش فرض فعال می شود. در این وضعیت کاربر می تواند عکس بگیرد و یا ویدیو ضبط کند. فیلتری برای این بخش در نظر گرفته نشده است. توسط این اپلیکیشن می توانید افراد حاضر در لیست دوستان نزدیک خود را شخصی سازی کنید و اطلاعات را به صورت همزمان با چند نفر به اشتراک بگذارید.

اپلیکیشن پیام رسان Threads اینستاگرام

هسته دوم اپلیکیشن Threads، بخش اینباکس است. این بخش مشابه با دایرکت اینستاگرام بوده، با این تفاوت که تنها پیام های ارسالی به دوستان نزدیک را به نمایش می گذارد. با استفاده از این قابلیت، تنها با افراد خاص و محدود در ارتباط خواهید بود. هسته سوم این برنامه، استاتوس است. می توانید برای استاتوس خود از کلمات و ایموجی ها استفاده کنید و همچنین مدت زمان نمایش آن را نیز مشخص کنید.

اپلیکیشن Threads خبر از تلاش بالای اینستاگرام برای ساخت یک برنامه پیام رسان بر اساس بخش دایرکت می دهد. در حقیقت هدف این شبکه اجتماعی، رقابت با اسنپ چت است. پیام رسانی که روی دوربین تمرکز کرده است. هم اکنون این اپلیکیشن به صورت جهانی عرضه شده است. برای دانلود اپلیکیشن Threads اینستاگرام برای سیستم عامل iOS و اندروید، به ترتیب روی این لینک و این لینک کلیک کنید.

ارسال نظر