پلتفرم ویدیویی اینستاگرام 30 خرداد در اختیار کاربران قرار می گیرد

رسانه کلیک - مسئولین فیس بوک که صاحب اصلی اپلیکیشن Instagram به حساب می آیند، در نظر دارند با معرفی پلتفرم ویدیویی اینستاگرام به جنگ رقبا بروند.

پلتفرم ویدیویی اینستاگرام 30 خرداد در اختیار کاربران قرار می گیرد

چندی پیش در رسانه های خبری اعلام شد که اینستاگرام قصد دارد تا زمان ویدئوهای خود را به 60 دقیقه برساند و به این ترتیب کاربران قادر خواهند بود تا ویدیوهایی با زمان های بیشتر را در این شبکه اجتماعی آپلود کنند، اما بر اساس گزارش جدیدی که توسط TechCrunch منتشر شده، ظاهرا باید منتظر رونمایی از پلتفرم ویدیویی اینستاگرام باشیم که بسیار بزرگتر از یک قابلیت جدید به حساب می آید.

مدیران اینستاگرام قصد دارند تا با اضافه کردن این ویژگی به شبکه اجتماعی یاد شده، کاربران و سازندگان ویدئو را به ضبط فیلم هایی با زمان های بیشتر و به اشتراک گذاشتن آن با دیگران در Instagram تشویق کنند. پلتفرم ویدیویی اینستاگرام قصد دارد تا وارد میدان شده و به رقابت با سرویس هایی مانند یوتیوب بپردازد. بد نیست بدانید که این ویژگی جدید تنها محدود به افراد حرفه ای نخواهد بود و کاربران عادی و حتی افرادی که به تازگی وارد این اپلیکیشن می شوند نیز قادر هستند تا از آن استفاده کنند. در حال حاضر اینستاگرام با محدودیت یک دقیقه ای برای ارسال ویدئو روبرو است و کاربران در صورت نیاز به ارسال فیلم های چند دقیقه ای، مجبور هستند تا آن را در چند قسمت یک دقیقه ای و به حالت صفحه مانند ارسال کنند و اشخاص بیننده با ورق زدن، می توانند ادامه ویدیوها را تماشا کنند.

به محض فراگیر شدن پلتفرم ویدیویی اینستاگرام تولید کنندگان فیلم ها می توانند از این رسانه و از طریق نمایش تبلیغات، اقدام به کسب درآمد کنند. از آنجا که مسئولین شبکه اجتماعی یاد شده هنوز قراردادی با شرکت های دیگر به امضا نرسانده اند، لذا این قابلیت در بدو رونمایی فعال نخواهد بود و این بدان معناست که به محض پرده برداری از آن، می توانید بدون مشاهده تبلیغات مزاحم، ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده را تماشا کنید. بد نیست بدانید که قابلیت سوایپ به سمت بالا که در حال حاضر در استوری ها به چشم می خورد نیز در پلتفرم ویدیویی اینستاگرام قرار می گیرد و شما قادر خواهید بود تا بینندگان را به سمت وب سایت یا فروشگاه های آنلاین خود هدایت کنید.

در حال حاضر هنوز مشخص نیست که پلتفرم ویدیویی اینستاگرام به عنوان یک بخش جدید به این اپلیکیشن اضافه شده یا با قسمت Explore آن ادغام می شود. بر اساس گزارش TechCrunch، این ویژگی جدید 30 خرداد ماه به صورت رسمی معرفی می شود.

ارسال نظر