کد خبر:1257958
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

ویژگی جدید اینستاگرام در راه است

ویژگی جدید اینستاگرام

رسانه کلیک - اینستاگرام در آینده به یک ویژگی جدید مجهز می شود. این ویژگی که Reactions for Direct Messages نام دارد، امکان پاسخگویی به پیام ها توسط ایموجی را فراهم می کند.

اینستاگرام همیشه در حال آزمایش قابلیت های جدید است؛ با این حال تا زمانی که فیس بوک تصمیم به عرضه آن ها نگیرد، اخباری در رابطه با آن ها منتشر نمی شود (بومرنگ اینستاگرام به افکت های Echo ،SloMo و Duo مجهز شد). با وجود چنین موضوعی، به تازگی اطلاعاتی در رابطه با ویژگی جدید این شبکه اجتماعی در اختیار رسانه ها قرار گرفته است. این قابلیت در حال آزمایش بوده و در آینده به اینستاگرام اضافه می شود.

ویژگی جدید اینستاگرام که Reactions for Direct Messages نام دارد، امکان پاسخگویی به پیام توسط ایموجی را فراهم می کند. در حقیقت با ایموجی های تعاملی روبه‌رو هستیم، ویژگی که در آینده به دایرکت توییتر نیز اضافه می شود (ایموجی های تعاملی به دایرکت توییتر راه پیدا کردند). این اطلاعات از سوی Jane Wong در اختیار رسانه ها قرار گرفته، البته منبع دیگری نیز آن را تایید کرده است.

مدیر بخش ارتباطات فناوری فیس بوک، Alex Voice رسما اعلام کرده اینستاگرام از چند روز پیش در حال آزمایش این قابلیت جدید بوده است. در حال حاضر تنها امکان مشاهده ایموجی تعاملی عشق وجود دارد؛ با این حال در زمان عرضه، 6 ایموجی دیگر نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

هم اکنون اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه این قابلیت از سوی اینستاگرام و فیس بوک اعلام نشده است؛ با این حال می دانیم که این شبکه اجتماعی در حال آزمایش آن است (دایرکت اینستاگرام به نسخه وب آن اضافه شد). انتظار می رود برای عرضه عمومی این ویژگی به چندین هفته دیگر زمان نیاز باشد، البته اگر تغییراتی در برنامه های اینستاگرام ایجاد نشود (اینستاگرام دکمه IGTV را از اپلیکیشن خود حذف کرد).

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
لیست همه گوشی های آیفون که iOS 16 را می پذیرند

به زودی سیستم عامل جدید اپل منتشر خواهد شد اما اطلاع دقیقی از اینکه کدام گوشی...

NVIDIA & ASUS ROG Introduce The World’s First G-SYNC 500 Hz Gaming Display: ROG Swift 500 Hz Features Reflex Optimizer For Hardcore E-Sports Gamers
ROG Swift 500 | سریعترین نمایشگر گیمینگ جهان

سریعترین نمایشگر G-SYNC جهان، یعنی ROG Swift 500 هرتز که حاصل همکاری انودیا و ایسوس...

10 ترفند طلایی برای لایو اینستاگرام (فروشتان بیشتر کنید)

ترفندهای طلایی لایو اینستاگرام: اگر تا به حال از تاثیر ارتباط مستقیم با...

اپیک گیمز نه تنها بر سر حق پردازش پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای خود در بازی محبوب فورتنایت، با فروشگاه‌های اپلیکیشن مبارزه می‌کند، بلکه از طریق Bandcamp، شرکت موسیقی اینترنتی Epic که در ماه مارس آن را خریداری کرد، با غول‌های فناوری مبارزه کرده است. . ماه بعد، Epic دستوری را ارائه کرد و از آن درخواست کرد که به Bandcamp اجازه دهد تا به طور معمول به فعالیت خود ادامه دهد، به جای اینکه مجبور شود سیستم پرداخت خود Google را که اکنون از طریق تغییر سیاست لازم است، یا خطر اخراج از فروشگاه Google Play را اتخاذ کند. در روز جمعه، Bandcamp در این جبهه پیروز شد و این توانایی را به دست آورد تا به صورت قانونی سیستم پرداخت موجود خود را بر روی دستگاه‌های اندرویدی تا زمانی که پرونده Epic با گوگل حل و فصل شود، طبق توافق دادگاه جدید، ادامه دهد. Bandcamp گفت، این بدان معناست که طرفداران Bandcamp می توانند مانند سال 2015 با خرید موسیقی و کالا از هنرمندان مورد علاقه خود در دستگاه های اندرویدی حمایت کنند و هنرمندان همان درصد فروش را طبق معمول دریافت خواهند کرد. علاوه بر این، Google نمی‌تواند برنامه Bandcamp را از فهرست فروشگاه Google Play حذف کند، یا به‌عنوان بخشی از توافق‌نامه جدید، توزیع به‌روزرسانی‌های برنامه‌اش را به تأخیر بیندازد یا امتناع کند. Bandcamp همچنین گفت که اکنون 10٪ از درآمد حاصل از فروش دیجیتال را در دستگاه های اندرویدی تا زمانی که شکایت اپیک با گوگل قطعی شود، در امان نگه می دارد. در آن مرحله، دادگاه بر اساس اینکه سیستم پرداخت گوگل را ضدرقابتی است، تعیین خواهد کرد که آیا خود یا گوگل آن وجوه را دریافت خواهد کرد. خود رقم 10 درصد - که نشان دهنده کمیسیون هایی است که Bandcamp در غیر این صورت باید به گوگل بپردازد - کمی غیر معمول است. کمیسیون معمولی Google برای خریدهای درون برنامه ای برای اکثر توسعه دهندگان Google Play از 15٪ تا 30٪ متغیر است. اما گوگل در ازای دریافت امتیازات دیگر، به Bandcamp هزینه کاهش یافته 10 درصدی را پیشنهاد داد. با وجود پیشنهاد ویژه، Bandcamp استدلال کرد که این هنوز خیلی زیاد است، زیرا "Epic را مجبور می کند تا مدل تجاری فعلی Bandcamp را تغییر دهد یا در غیر این صورت تجارت Bandcamp را با ضرر طولانی مدت اداره کند." در بیانیه‌ای که ماه گذشته در وبلاگ Bandcamp منتشر شد، Ethan Diamond، مدیرعامل و یکی از بنیان‌گذاران Bandcamp توضیح داد که این شرکت باید «هزینه‌های Google را به مصرف‌کنندگان منتقل کند (آندروید را به پلتفرمی کمتر جذاب برای طرفداران موسیقی تبدیل می‌کند)، هزینه‌ها را به آنها منتقل می‌کند. به هنرمندان (که ما هرگز انجام نمی دهیم)، به طور دائم کسب و کار Android خود را با ضرر اداره کنیم، یا فروش دیجیتال را در برنامه Android خاموش کنیم، تا با تغییرات خط مشی جدید Google در مورد خریدهای درون برنامه مطابقت داشته باشد. او همچنین اشاره کرد که Bandcamp سال‌ها از سیستم پرداخت خود استفاده کرده است، مطابق با راهنمایی‌های قبلی گوگل که موسیقی دیجیتال را از تحمیل سهم درآمد معاف می‌کرد. Bandcamp تنها شرکتی نیست که در میان دعواهای حقوقی ضد انحصار به چنین توافقی با Google بر سر خریدهای درون برنامه ای رسیده است. همچنین روز جمعه، Match Group غول دوستیابی سازش مشابهی را با Google انجام داد که در نتیجه Match دستور منع موقت خود را علیه Google پس گرفت. طبق شرایط قرارداد خود، گوگل موافقت کرد که برنامه های Match Group را از فروشگاه Play به دلیل ارائه گزینه های پرداخت جایگزین رد یا حذف نکند و Match گفت که تا سقف 40 میلیون دلار را در یک حساب امانی به جای پرداخت کمیسیون خود به Google برای این کار قرار می دهد. -پرداخت های برنامه در خارج از سیستم پرداخت Google Play انجام می شود.
اپیک گیمز | اولین شرکتی که پرداخت درون برنامه ای گوگل را دور زد

به نظر می رسد اپیک گیمز در دادگاه حقوقی با گوگل برنده شده و به عنوان اولین...

حساب کاربری کاربران زولا هک شد

Zola، یک استارتاپ معروف است که در زمینه برنامه ریزی عروسی فعالیت می کند؛ این...

تغییرات جدید در لوگوی اینستاگرام و فونت آن

اینستاگرام اعلام کرد به زودی در بروزرسانی جدید این اپلیکیشن شاهد تغییرات در...

تکذیب ممنوعیت واردات گوشی آیفون در ایران
تکذیب ممنوعیت واردات گوشی آیفون در ایران

مدیر کل دفتر مقررات صادرات و واردات سازمان توسعه تجارت اعلام کرده که ثبت...

روش جدید برای خنک کردن دستگاه های الکترونیکی ابداع شد

خنک نگه داشتن تراشه های الکترونیکی فعلی در صنعت دیجیتال جهان یکی از هنرهای...

تقلید Rainbow Six Siege از بازی والورنت
تقلید Rainbow Six Siege از بازی والورنت

شب گذشته و در جریان فینال مسابقات Charlotte Major بازی Rainbow Six Siege، استودیو یوبیسافت...

چطور تعداد توئیت های یک هشتگ در توئیتر را متوجه شویم؟

بسیاری از کاربرانی که حتی سالهای سال است با توئیتر کار می کنند، هنوز برخی...