ایموجی های تعاملی به استوری های اینستاگرام راه پیدا می کند

رسانه کلیک - فیس بوک همواره در تلاش است تا استوری های اینستاگرام را روز به روز جذاب تر کند و در آخرین اقدام، شاهد اضافه شدن ایموجی های تعاملی در این شبکه اجتماعی هستیم.

ایموجی های تعاملی به استوری های اینستاگرام راه پیدا می کند

استوری های اینستاگرام را می توان یکی از مهم ترین ابزار این اپلیکیشن به حساب آورد. فیس بوک نیز از این موضوع اطلاع داشته و روز به روز، قابلیت های جدیدی را به آن اضافه می کند. همان طور که می دانید، امکان واکنش نشان دادن از طریق ایموجی ها چندی است که در شبکه اجتماعی فیس بوک وجود داشته و آنها قصد دارند تا این ویژگی را به استوری های اینستاگرام نیز اضافه کنند.

اگر مراحل تست و آزمایش این قابلیت به خوبی پیش برود، در آینده نزدیک شاهد اضافه شدن آن به Instagram خواهیم بود. برخی کاربران ممکن است در حال حاضر، امکان استفاده از قابلیت عکس العمل از طریق ارسال ایموجی را در اختیار داشته باشند، چرا که این ویژگی همان طور که اشاره شد، در مرحله آزمایشی به سر می برد.

استوری های اینستاگرام

امکان نشان دادن واکنش از طریق ارسال ایموجی به استوری های اینستاگرام در حال حاضر برای تمامی کاربران فعال نشده و هنوز مشخص نیست که فیس بوک آن را برای کاربران آی او اس نیز در نظر گرفته باشد یا خیر. اما در حال حاضر امکان استفاده از 6 عکس العمل زیر برای برخی کاربران فراهم شده است:

  • تشویق کردن
  • خندیدن
  • خوشحالی همراه با قرار گرفتن قلب به جای چشم
  • تعجب کردن
  • گریه کردن
  • آتش

این اموجی ها که برای واکنش نشان دادن به استوری های اینستاگرام به کار می روند، در حال حاضر روی ورژن پایدار 54.0.0.14.82 اینستاگرام و برای برخی کاربران فعال و قابل استفاده بوده، اما هنوز تاریخ مشخصی برای ارائه عمومی آن اعلام نشده است.

اگر این ویژگی در اپلیکیشن Instagram شما به چشم می خورد، تجربیات استفاده از آن را با ما و دیگر مخاطبان کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر