پیامک حراست قوه مقننه به نمایندگان ادوار مجلس: زودتر از تلگرام خارج شوید!

رسانه کلیک - حراست قوه مقننه از نمایندگان ادوار مجلس خواسته است تا از تلگرام خارج شوند و به شبکه‌ های اجتماعی داخلی با مجوز وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بپیوندند.

پیامک حراست قوه مقننه به نمایندگان ادوار مجلس: زودتر از تلگرام خارج شوید!

به گزارش کلیک به نقل از خرداد؛ ماجرای خروج از تلگرام علاوه بر دستگاه دولتی و نهادهای حاکمیتی به نمایندگان ادوار مجلس رسید به طوری که حراست قوه مقننه به تعدادی از نمایندگان سابق پیام فرستاده و اعلام کرده هر چه زودتر از تلگرام خارج شوند ( تصمیم دولت برای خروج از تلگرام هوشمندانه بود ).

تعدادی از نمایندگان ادوار مجلس اعلام کرده اند که پیامکی با این متن برای آنها ارسال شده است:

«نماینده محترم ادوار باسلام
با توجه به دستور قضایی و تدابیر اتخاذ شده در شورای عالی فضای مجازی خواهشمند است از بروزرسانی و هرگونه فعالیت در قالب گروه، کانال، ربات و یا موارد مشابه در پیام رسان های خارجی از جمله تلگرام اجتناب و در صورت نیاز به فعالیت در فضای مجازی از پیام رسان‌ های داخلی که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به صورت رسمی اعلام گردیده است، استفاده فرمایید.
مرکز حراست قوه مقننه»

علی‌ محمد نمازی نماینده لنجان در مجلس ششم این پیامک را بدعت خواند و عنوان کرد: مشخص نیست بر اساس چه حقی این پیامک ارسال شده است.

قاسم میرزایی نکو نماینده دماوند نیز ضمن تایید این خبر می‌ گوید: این پیام به عنوان تهدید نمایندگان نبوده، بلکه از آنها درخواست شده از تلگرام خارج شوند.

ارسال نظر