اپلیکیشن اینستاگرام مخصوص ویندوز 10 موبایل از مایکروسافت استور حذف شد

رسانه کلیک - اپلیکیشن اینستاگرام که یکی از نرم افزارهای معروف در زمینه شبکه های اجتماعی به حساب می آید، اخیرا از فروشگاه مایکروسافت استور حذف شد.

اپلیکیشن اینستاگرام مخصوص ویندوز 10 موبایل از مایکروسافت استور حذف شد

علاقمندان به اینستاگرام روز به روز در حال افزایش هستند و کاربران این شبکه اجتماعی روزانه تصاویر زیادی را در آن با دیگران به اشتراک می گذارند. اما طی یک تصمیم عجیب، اپلیکیشن اینستاگرام برای ویندوز 10 موبایل از مایکروسافت استور حذف شد. به این ترتیب کاربران این پلتفرم برای استفاده از شبکه اجتماعی یاد شده باید وب سایت آن استفاده کنند.

اخیرا آپدیت جدیدی برای اپلیکیشن اینستاگرام نسخه ویندوز 10 عرضه شد که قابلیت های جدیدی را با خود به همراه داشت، اما از طرف دیگر نصب این برنامه برای کاربران ویندوز 10 موبایل قدغن شد!

علاقمندان می توانند از طریق نسخه موبایل وب سایت اینستاگرام برای ارسال عکس، اعمال فیلتر روی تصاویر و قرار دادن استوری استفاده کنند. از آنجا که امکان دسترسی به اپلیکیشن اینستاگرام در ویندوز 10 موبایل دیگر میسر نیست، لذا بهره گیری از وب سایت آن در حال حاضر غنیمت به حساب می آید!

فیس بوک، شرکتی که اینستاگرام را تصاحب کرده، هیچ گاه تصورش را هم نمی کرد که افرادی در این جامعه کاربری بسیار اندک نیز اقدام به طراحی اپلیکیشن اینستاگرام کنند. بسیاری از مشتریان نیز دلیل عدم خرید تلفن هوشمند مجهز به سیستم عامل ویندوز فون را نبود اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام عنوان می کردند. طرفداران پلتفرم ویندوز فون حدودا 6 سال برای عرضه اپلیکیشن اینستاگرام انتظار کشیدند و این داستان سرانجام در ماه مارس سال 2016 به سرانجام رسید و نسخه بتای این شبکه اجتماعی محبوب در نهایت برای ویندوز فون عرضه شد. بد نیست بدانید که این نسخه تنها محدود به کاربران ویندوز 10 موبایل بود.

حالا شاهد حذف اپلیکیشن اینستاگرام از مایکروسافت استور هستیم و کاربران نسخه موبایل این سیستم عامل، دیگر قادر به استفاده از این برنامه روی دستگاه خود نخواهند بود.

ارسال نظر