فیلترهای Geo در اختیار کاربران اروپایی Snapchat قرار گرفت

رسانه کلیک - شرکت اسنپ چت فیلتر Geo را به تازگی در سرویس خود توسعه داد به طوری که اکنون امکان طراحی، توسعه و خرید فیلترهای Geo برای کاربران اروپایی این شبکه اجتماعی فراهم شده است.

فیلترهای Geo در اختیار کاربران اروپایی Snapchat قرار گرفت

کاربران Snapchat از امروز در چندین کشور اروپایی قادر خواهند بود با استفاده از Snapchat Creative Studio، مستقیما از طریق گوشی های هوشمند خود اقدام به طراحی و توسعه فیلترهای Geo کنند. این ویژگی در انگلیس، فرانسه، هلند، دانمارک، سوئد، نروژ و فنلاند برای کاربران اسنپ چت فعال شده است.

ابزار طراحی و توسعه فیلترهای Geo اولین بار در ماه ژوئن امسال در ایالات متحده عرضه شد. ژئوفیلترهای طراحی شده ویژگی جدید برنامه اسنپ چت محسوب نمی شوند؛ Snap اولین بار آن را در کانادا، انگلستان و ایالات متحده در ماه فوریه راه اندازی کرده بود. هرچند شما می توانید از طریق رایانه خود به این فیلترها دسترسی پیدا کنید.

کاربران اروپایی برای طراحی، توسعه و ایجاد Snap Geofilter در گوشی هوشمند خود کافی است Snapchat را باز کنند، سپس به بخش Bitmoji بروند و در نهایت در بخش تنظیمات بر روی Geofilter On Demands کلیک و کار خود را شروع کنند. پس از اتمام کار، می توانند با پرداخت درون برنامه، ژئو فیلتر طراحی شده خود را خریداری کنند.

1th pic

Geofilter ها از ۵٫۹۹ پوند (۶٫۹۹ یورو در اروپا و در دانمارک و نروژ به ترتیب ۴۹ و ۶۵ کرون) شروع می شوند. آنها می توانند یک منطقه کوچک به عنوان مثال یک خانه (۱۸۰۰ متر مربع) یا ۱۰۰ زمین فوتبال (۴۵۰،۰۰۰ متر مربع) را پوشش دهند. خریداران می توانند آن ها را برای چند ساعت یا چند روز انتخاب کنند.

شرکت اسنپ چت انتظار دارد مردم از آنها برای رویدادهای ویژه مانند احزاب، فارغ التحصیلی، تعاونی ها و مراسم عروسی استفاده کنند.

پس از پایان کار کاربر، اسنپ چت فیلتر Geo را دریافت می‌کند. این شرکت می گوید بررسی فیلتر طراحی شده توسط شرکت می تواند تا یک روز طول بکشد، گرچه در یکی از تجربه های وبسایت TheNextWeb بررسی شرکت اسنپ چت فقط چند دقیقه زمان برد و سپس مورد تایید قرار گرفت (در ماه جولای برای مراسم عروسی در ایالات متحده آمریکا از این ویژگی استفاده شده بود و فقط چند دقیقه طول کشید تا شرکت اسنپ چت فیلتر Geo توسعه و طراحی شده را تایید کند)

Snap پس از گزارش IPO Frenzy به دنبال کسب اعتماد بیشتر از سوی کاربران است. ویژگی های Story برنامه اسنپ چت به وسیله برنامه هایی نظیر فیس بوک، اینستاگرام و واتس اپ کپی شده است. حتی یک محصول به نام "Stories-as-a-service" در قالب Saga وجود دارد که به ناشران اجازه می دهد این ویژگی را به سایت های خود اضافه کنند.

Geofilter ها کماکان یکی از نقاط قوت و اصلی برنامه اسنپ چت (Snapchat) به شمار می آیند. از ابزار طراحی، توسعه و ساخت Geofilterها در برنامه اسنپ چت تا کنون ١٠ میلیون کاربر استفاده کرده است و این روند همچنان ادامه دارد.

شرکت اسنپ پیش بینی کرده که این میزان تا پایان سال جاری افزایش قابل توجهی خواهد داشت چرا که ویژگی جدید به مرور زمان در سایر مناطق جهان فعال خواهد شد.

ارسال نظر