کسوف به نقشه‌های مجازی اسنپ چت راه پیدا کرد

شرکت اسنپ چت قرار است فردا (۲۱ آگوست) با وقوع خورشید گرفتگی در آمریکا، قابلیت بی سابقه ای را به نقشه های اسنپ مپ (Snap Map) خود اضافه کند.

کسوف به نقشه‌های مجازی اسنپ چت راه پیدا کرد

شرکت اسنپ چت حدود ۲۱۳ میلیون دلار صرف اپلیکیشن نقشه برداری قدرتمند فرانسوی Zenly کرده است که دارای امکانات جدیدی مثل Snap Map است و به شما امکان برقراری ارتباط با دوستانتان را می‌دهد.

با استفاده از Snapchat می‌توان دوستان را از سرتاسر دنیا روی نقشه مشاهده کرد. این نرم افزار پیام رسان برای مراسم خورشید گرفتگی روز دوشنبه (۲۱ آگوست) قابلیت جدیدی را ایجاد می‌کند که اکشن موجی (ActionMoji) نام داشته و قادر است رویدادهای متحرک را به تصویر بکشد.

کاربران Bitmoji برنامه اسنپ چت با قرار گرفتن در مسیر خورشید گرفتگی، در حالی که عینک‌های مخصوص خورشیدی بر چشم دارند و به آسمان نگاه می‌کنند، در نقشه اسنپ چت مشاهده می‌شوند.

1th pic

کاربران همچنین با ضربه زدن بر روی مناطق مورد نظر نقشه می‌توانند ویدیو‌های گردآوری شده مربوط به رویداد خورشید گرفتگی را مشاهده کنند.

دبیران Snapchat از ویدیو‌های گردآوری شده برای ایجاد استوری (Story) درباره رویداد خورشید گرفتگی استفاده خواهند کرد که این ویدیو‌ها شامل ویدیو‌های ارسالی از ناسا و سایر وزارت خانه‌های مربوطه است.

ارسال نظر