استوری به نسخه دسکتاپ فیس‌بوک می‌آید

رسانه کلیک – فیس‌بوک پس از آوردن استوری به اپلیکیشن موبایل خود تصمیم گرفته تا این قابلیت را به نسخه دسکتاپ هم وارد کند.

استوری به نسخه دسکتاپ فیس‌بوک می‌آید

استوری ها طرفداران زیادی دارند، کاربران فیس‌بوک، اسنپ چت و اینستاگرام می‌توانند در این شبکه‌های اجتماعی از استوری استفاده کنند. استوری با اسنپ چت شروع شد و حالا در اینستاگرام محبوب‌تر از اسنپ چت است. استوری در نسخه موبایل فیس‌بوک چندان موفق نبود. حالا پس از ناکامی در نسخه موبایل، فیس‌بوک تصمیم گرفته است که استوری را به نسخه وب‌سایت بیاورد. استوری در نسخه وب‌سایت در سمت راست قرار دارد و دیگر در بالای صفحه قرار ندارد.

استوری وب‌سایت فیس‌بوک، شامل ویدئوهای کوتاه و عکس می‌شود که پس از ۲۴ ساعت ناپدید می‌شود.

استوری وب‌سایت فیس‌بوک در حال حاضر در حالت آزمایش قرار دارد و به‌زودی به حالت رسمی درمی‌آید.

۱۵۰ میلیون کاربر به‌صورت روزانه از استوری اینستاگرام استفاده می‌کنند. در حال حاضر بیشترین آمار استفاده از استوری در اینستاگرام،۲۵۰ میلیون کاربر در یک روز است که اسنپ چت با آمار ۱۶۶ میلیون نفر هنوز نتوانسته است به اینستاگرام برسد. فیس‌بوک هفته پیش اعلام کرد که نیمی از کسب‌وکارهای کوچک، اینستاگرام را برای شروع تبلیغات انتخاب می‌کنند. این آمار طبیعی است و در حال حاضر افراد زیر ۲۵ سال میانگین روزی ۳۲ دقیقه از اینستاگرام استفاده می‌کنند.

استوری به نسخه دسکتاپ فیس‌بوک می‌آید

ایده اصلی استوری برای اسنپ چت بود، ولی فیس‌بوک این ایده را تنها متعلق به اسنپ چت نمی داند. فیس‌بوک ادعا می‌کند که اسنپ چت ایده اصلی استوری را از قابلیت Feed فیس‌بوک گرفته است. فیس‌بوک تلاش‌های زیادی برای محبوب کردن استوری در برنامه خودکرده است، حتی این شرکت استوری را در پیام‌رسان واتس اپ هم امتحان کرد ولی باز هم نتوانست حتی به گردپای اینستاگرام برسد.

هنوز مشخص نیست که آمدن استوری به نسخه وب‌سایت فیس‌بوک به چه میزان موفق خواهد بود. باید صبر کرد و دید که کاربران از استوری وب‌سایت فیس‌بوک استقبال می‌کنند یا نه.

ارسال نظر