رابط کاربری جدید فیس بوک در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفت

رسانه کلیک - زاکربرگ از مدت ها پیش تصمیم گرفته تا طراحی وب سایت خود را تغییر دهد. این کمپانی به برخی از کاربران خود اجازه داده تا رابط کاربری جدید فیس بوک را تجربه کنند.

رابط کاربری جدید فیس بوک در اختیار کاربران بیشتری قرار گرفت

کمپانی فیس بوک تصمیم گرفته تا برای ارائه رنگ های روشن تر و حذف موارد اضافی از رابط کاربری، یک واسط جدید را طراحی کند. نام این رابط کاربری جدید، The new Facebook است. این شرکت چند روز پیش با کمک کاربران برگزیده، شروع به آزمایش رابط کاربری جدید خود کرد. البته در حال حاضر واسط رابط کاربری در دسترس افراد بیشتری قرار گرفته که به صورت تصادفی انتخاب شده اند.

طبق گزارش Cnet، فیس بوک به درصد کمی از کاربران اجازه می دهد تا طراحی جدید را مورد آزمایش قرار دهند. برای این منظور، یک پاپ-آپ برای کاربران خوش شانس ظاهر شده و از آن ها درخواست می شود تا در آزمایش The new Facebook شرکت کنند. خبر خوش اینکه حالت دارک مود نیز به طراحی جدید اضافه شده که البته کاربران بسیاری انتظار آن را می کشیدند.

رابط کاربری جدید فیس بوک

فیس بوک آماده دریافت بازخوردها و فیدبک های ارزشمند است. بنابراین کاربران در صورت داشتن هرگونه انتقاد یا پیشنهاد برای بهبود این رابط کاربری، می توانند با فیس بوک تماس گرفته و نظرات خود را در میان بگذارند. اگر کاربری حاضر به شرکت در آزمودن رابط کاربری جدید فیس بوک شده، اما اشکالات فراوانی را در آن پیدا کرده و یا به طور کلی علاقه ای به آن نداشته، می تواند بدون هیچ دردسری به نسخه قبلی بازگردد.

البته همانطور که قبلا گفته شد، تنها تعداد کمی از کاربران در هنگام باز کردن صفحه facebook.com قادر به مشاهده پاپ آپ هستند. با این حال این کاربران نیز می توانند در مورد استفاده از طراحی جدید یا باقی ماندن در رابط قبلی، تصمیم گیری کنند. به نظر می رسد که در صورت استقبال کاربران برگزیده، رابط کاربری جدید تا قبل از بهار برای تمام افراد قابل دسترس خواهد بود.

ارسال نظر