صفحه رسمی ترامپ در توئیتر از دسترس خارج شد!

رسانه کلیک - صفحه توئیتر ترامپ برای ۱۱ دقیقه از دسترس خارج شد! 

صفحه رسمی ترامپ در توئیتر از دسترس خارج شد!

شرکت توئیتر روز پنجشنبه در صفحه رسمی خود اعلام کرد که صفحه توئیتر ترامپ رئیس جمهوری آمریکا در این شبکه اجتماعی به دلیل خطای انسانی برای ۱۱ دقیقه غیرفعال شده بود.

توئیتر ساعاتی پس از اعلام این موضوع و قول تحقیق بیشتر پیرامون آن، اعلام کرد که غیرفعال شدن توئیتر ترامپ از سوی کارمندی صورت گرفته که آخرین روز کاری خود را در این شرکت می گذرانده است.

با وجود این توضیحات، توئیتر هنوز مشخص نکرده است که یک کارمند عادی چگونه امکان غیرفعال کردن صفحه ای با این اهمیت را داشته است.

توئیتر ترامپ در سال ۲۰۰۹ ساخته شده است. در دوران انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، سهام توییتر رشدی ناگهانی را تجربه کرد. ولی زمانی که به عنوان رییس جمهور آمریکا انتخاب شد، ارزش توییتر ۱۴ درصد افت کرد.

پس از آن، پست های متنوع و بیشتر اوقات جنجالی یا تخریبی او فالوورهای بسیاری را به سوی خود جلب کرد که همین موضوع به طور غیر مستقیم موجب افزایش ارزش برند توییتر شد.

در واقع، اکنون رییس جمهور آمریکا بهترین فرد مبلغ توئیتر در سراسر جهان به حساب می آید و او تاثیر فراوانی بر ارزش توییتر دارد و اگر حساب کاربری «realDonaldTrump» توییت کردن را متوقف کند، احتمالا دو میلیارد دلار از ارزش برند توییتر کم خواهد شد.

ترامپ با وجود اینکه نزدیک به ۴۲ میلیون دنبال کننده دارد، هنوز فاصله بسیار زیادی با رئیس جمهوری پیشین خود باراک اوباما دارد.

اوباما بیش از ۹۶ میلیون دنبال کننده دارد و توئیت او در مخالفت با تبعیض نژادی پس از حوادث شارلوتزویل به عنوان محبوبترین توئیت تاریخ شناخته شد.

ارسال نظر