قابلیت ویرایش توییت احتمالا به توییتر اضافه نمی شود

رسانه کلیک - مدیرعامل توییر، جک دورسی به تازگی در یک جلسه پرسش و پاسخ اعلام کرده احتمالا قابلیت ویرایش توییت به این شبکه اجتماعی اضافه نمی شود. 

قابلیت ویرایش توییت احتمالا به توییتر اضافه نمی شود

بسیاری از کاربران توییتر خواهان اضافه شدن امکان ویرایش توییت های خود هستند. بسیاری از آن ها اعلام کرده اند که اشتباهات کوچک باعث آزار افراد دنبال کننده می شود. با وجود این درخواست به تازگی مدیرعامل توییتر، جک دورسی اعلام کرده که احتمالا چنین قابلیتی هرگز به توییتر اضافه نخواهد شد.

جک دورسی در سال های گذشته صحبت های زیادی در این مورد کرده است. در سال 2016 دورسی به این موضوع اشاره کرده بود که توییتر به شکلی از ویرایش نیاز دارد. در مارس سال گذشته میلادی دورسی عنوان کرد چگونه چنین ویژگی کار می کند. با وجود چنین مواردی، دورسی به تازگی در یک جلسه پرسش و پاسخ خبر از عدم اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت به توییتر داده است.

جک دورسی

دورسی به این موضوع اشاره کرده که توییتر شبیه به یک سرویس پیامکی است، بنابراین نمی توان پیام های آن را ویرایش کرد. مدیرعامل توییتر در این زمینه اعلام کرده است:

زمانی که یک پیامک می فرستید، نمی توانید آن را پس بگیرید. ما از روزهای اول قصد داشتیم چنین ویژگی در توییتر وجود داشته باشد.

حتما می دانید امکان حذف توییت در توییتر وجود دارد، بنابراین نمی توان آن را کاملا شبیه به یک سرویس پیامکی دانست. یکی از مشکلات اصلی توییتر، انتشار اطلاعات غلط است. امکان ویرایش توییت ها می تواند چنین مشکلی را پیچیده تر کند. دورسی در رابطه با این موضوع گفت:

فرض کنید یک متن را توییت می کنید و کاربر دیگری آن را ریتوییت می کند، پس از یکساعت تصمیم به ویرایش توییت خود می گیرید که نتیجه چنین کاری، تغییر مفهوم کلی آن است. بنابراین کاربر دوم یک توییت کاملا متفاوت را ریتوییت کرده است.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا موافق اضافه شدن قابلیت ویرایش توییت به توییتر هستید؟ نظر خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

ارسال نظر