قابلیت ویرایش پیام ها در واتساپ به زودی فعال می شود

<p>واتساپ بر روی قابلیت ویرایش پیام کار می کند تا کاربران مجبور نباشند به ازای یک اشتباه تایپی، کل پیام را پاک کده و مجدداً از نو بنویسند. </p> <p>واتس اپ بالاخره روی قابلیت‌های پیام‌رسانی جدید تمرکز کرده و پس از امکان واکنش نشان دادن به پیام‌ها، حالا می‌خواهد به کاربران اجازه دهد تا پیام‌هایشان را ویرایش کنند. اگرچه اولین بار نزدیک به 5 سال پیش چنین قابلیتی لو رفت، اما حالا دوباره واتس‌اپ کار روی آن را شروع کرده تا شاید بالاخره آن را منتشر کند. همانطور که در اسکرین شات بالا می‌بینید، واتس‌اپ در حال توسعه گزینه‌ای جدید است که به شما امکان می‌دهد پیام‌هایتان را ویرایش کنید. بنابراین پس از مدت‌ها شاید بتوانید حداقل اشتباهات تایپی را در این پیام‌رسان برطرف کنید.</p>

قابلیت ویرایش پیام ها در واتساپ به زودی فعال می شود

واتس اپ بالاخره روی قابلیت‌های پیام‌رسانی جدید تمرکز کرده و پس از امکان واکنش نشان دادن به پیام‌ها، حالا می‌خواهد به کاربران اجازه دهد تا پیام‌هایشان را ویرایش کنند. اگرچه اولین بار نزدیک به 5 سال پیش چنین قابلیتی لو رفت، اما حالا دوباره واتس‌اپ کار روی آن را شروع کرده تا شاید بالاخره آن را منتشر کند.
همانطور که در اسکرین شات بالا می‌بینید، واتس‌اپ در حال توسعه گزینه‌ای جدید است که به شما امکان می‌دهد پیام‌هایتان را ویرایش کنید. بنابراین پس از مدت‌ها شاید بتوانید حداقل اشتباهات تایپی را در این پیام‌رسان برطرف کنید.

ارسال نظر