مشاهده عکس پروفایل واتساپ توسط کاربران خاص ممکن شد

واتساپ سرانجام قابلیت شخصی سازی و اعمال برخی تغییرات را برای حریم خصوصی به کاربران خود ارائه کرد. بر همین اساس، در بروزرسانی جدید قادر خواهید بود تا وضعیت نمایش عکس پروفایل، بیوگرافی، نمایش زمان آخرین حضورشان در برنامه و استاتوس را شخصی سازی کنید تا فقط افراد خاصی قادر به دیدن آن باشند. در ادامه همراه کلیک باشید.

مشاهده عکس پروفایل واتساپ توسط کاربران خاص ممکن شد

این ویژگی پیش‌تر و در سال گذشته در نسخه بتا عرضه شده بود، اما تیم توسعه بصورت رسمی اعلام کرد که نسخه‌ نهایی بزودی برای تمام مناطق جهان از طریق سیستم عامل اندروید و iOS بصورت رسمی منتشر می‌شود. در توییتی که اخیراً توسط واتساپ منتشر شد، متوجه شدیم تنظیمات جامع مربوط به کنترل حریم خصوصی بزودی برای تمام کاربران ارائه می‌شود. از طریق این ویژگی می‌توانید انتخاب کنید که وضعیت واتساپ، آخرین باری که آنلاین شده‌اید (لست سین) یا اطلاعات کلی شما برای همه قابل مشاهده باشد یا کاملاً پنهان باقی بماند.

قابلیت‌های جدید حریم خصوصی واتساپ هم‌اکنون در دسترس است

همچنین، گزینه دیگری به اسم «مخاطبین من به جز...» وجود دارد که از طریق آن می‌توانید لیستی از اسم افراد در لیست مخاطبین خود را انتخاب کنید تا قادر به دیدن تصویر پروفایل و غیره نباشند. در واقع این ویژگی به مانند لیست سیاه عمل می‌کند. پیام واتساپ در توییتر به شرح زیر است:

برای محافظت بیشتر از حریم خصوصی شما بصورت آنلاین، گزینه‌های جدیدی را در بخش کنترل حریم خصوصی به شما ارائه می‌کنیم. اکنون می‌توانید انتخاب کنید که چه کسی از لیست مخاطبین شما می‌تواند تصویر پروفایل، بیوگرافی و آخرین بازدید شما را مشاهده کند.

آموزش مخفی کردن لست سین واتساپ از مخاطب خاص

اگر قصد تجربه این ویژگی‌ها را دارید، هم‌اکنون با باز کردن واتساپ و ضربه زدن روی منوی سه نقطه (گوشه، سمت راست بالا) و سپس به بخش Account > Privacy بروید. در این قسمت می‌توانید شخصی سازی موردنظر خود را اعمال کرده و در صورتی که هنوز این بروزرسانی را دریافت نکرده باشید، باید صبر کنید زیرا این آپدیت بصورت مرحله‌ای عرضه می‌شود و امکان دارد برای برخی مناطق کمی دیرتر در دسترس قرار بگیرد.

واتساپ طی ماه‌های گذشته ویژگی‌های مختلفی را به پیام رسان خود اضافه کرد که از جدیدترین تغییرات آن می‌توان به انتقال چت‌ها از اندروید به iOS و افزایش ظرفیت اعضای گروه از 256 به 512 نفر اشاره کرد.

ارسال نظر