امکان جدید واتساپ برای چت های خوانده نشده در نسخه دسکتاپ

واتساپ به زودی امکان جدید را برای نسخه بتا دسکتاپ معرفی می کند که بر روی چت های خوانده نشده قبلی، فیلتر ایجاد می کند.

امکان جدید واتساپ برای چت های خوانده نشده در نسخه دسکتاپ

واتساپ یکی از پرکاربردترین برنامه‌های پیام‌رسانی بین کاربران اینترنتی است. میلیاردها کاربر در سراسر جهان برای دسترسی به دوستان و خانواده خود و همچنین به دلایل تجاری، به این پلتفرم وابسته هستند. پس از انتقادهای فراوان، این برنامه کم کم به یک سرویس همه‌کاره‌تر تبدیل می‌شود که نیازهای مختلف و موارد مختلف استفاده را برآورده می‌کند. با وجود اینکه شرکت بزرگ متا با پشتیبانی مالی فراوان، واتساپ را در اختیار دارد، اما این برنامه هنوز هم برای ارائه ویژگی‌های جدید، زمان بسیار زیادی را صرف می‌کند. این موضوع بسیار تعجب‌آور است چراکه برنامه‌هایی با بودجه کمتر، مانند تلگرام، قابلیت‌های بیشتری را در به‌روزرسانی‌های خود منتشر می‌کنند. به نظر می‌رسد که شرکت مادر، تمرکز کمتری روی این برنامه دارد. به‌طور مثال چند ماه گذشته بود که این پیام‌رسان شروع به پشتیبانی از واکنش‌های پیام‌ها کرد و تاکنون نیز هیچ راهی برای فیلتر کردن چت‌هایی که قبلا خوانده‌ایم در این اپلیکیشن وجود نداشته است.

تا در حال حاضر قصد دارد ویژگی جدید فیلتر چت خوانده‌نشده را برای کاربران واتساپ دسکتاپ بتا در نسخه ۲.۲۲۲۱.۱ ارائه کند. مشخص نیست که این یک عرضه تدریجی است که درصد خاصی از کاربران را تحت تأثیر قرار می‌دهد یا اینکه یک نسخه کامل برای تمام کاربران است. دکمه فیلتر جدید (همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است) در کنار نوار جستجو ظاهر می‌شود. وقتی روی آن کلیک می‌کنید، واتساپ تمام چت‌های خوانده‌شده شما را پنهان می‌کند و آن‌هایی را که هنوز ندیده‌اید را به شما نشان می‌دهد. همچنین دکمه‌ای برای پاک کردن فیلتر و بازیابی نمای اصلی در زمانی که چت خوانده نشده‌ای باقی نمانده است وجود دارد.

این تغییر برای کسانی که پیام‌های زیادی در واتساپ دریافت می‌کنند بسیار خوشایند است. از طریق این دکمه می‌توانیم چت‌های خوانده‌نشده‌ای را که در انتهای فهرست جای گرفته‌اند را پیدا و روی آن‌ها تمرکز کنیم. با این حال، ما هنوز امیدواریم که این شرکت تغییرات بیشتری نسبت به این فیلتر را برای این برنامه معرفی کند.

ارسال نظر