تماس تصویری واتساپ به 8 نفر افزایش یافت!

رسانه کلیک - تماس تصویری در این مدت بسیار مورد توجه قرار گرفته است؛ در حالی که میلیون‌ها نفر در در سراسر جهان درگیر این ویروس شده و خانه نشین شده‌اند، واتساپ امکان تماس تصویری خود را به هشت نفر افزایش داد. دو برابر نسبت به حالت قبل!

تماس تصویری واتساپ به 8 نفر افزایش یافت!

واتساپ که پیش تر از چهار نفر برای تماس تصویری پشتیبانی می‌کرد، برای عقب نماندن از رقبای خود یعنی اپلیکیشن های Meet و Zoom، تعداد کاربران همزمان تماس تصویری را دو برابر کرد تا در این ایام کرونایی به در خانه ماندن کمک کرده باشد.

تمام هشت کاربر این اپلیکیشن برای حضور همزمان در تماس تصویری یا صوتی باید آخرین نسخه به روزرسانی بتا iOS یا اندروید را نصب داشته باشند.

برای این کار دو راه وجود دارد؛ ابتدا اینکه صفحه چت گروه خود را باز کرده و دکمه تماس را بزنید. البته اگر تعداد اعضای گروه بیش از چهار نفر باشد (حداکثر تعداد حالت قبل) از شما سؤال خواهد شد که با کدام مخاطب می خواهید تماس بگیرید.

در روش دوم با مراجعه به قسمت تماس‌ها، افرادی را که می‌خواهید با آن‌ها تماس بگیرید را انتخاب کنید. همچنین مانند گذشته امکان تماس با افرادی که شماره آن‌ها در لیست مخاطب تلفن شما ذخیره نشده باشند، نمی‌توانید تماس بگیرید.

بدیهی است که این پیامرسان هرگز قادر به رقابت با زیرساخت‌های تماس تلفنی در هنگام بروز بحران ویروس کرونا نبوده اما با افزایش حد مجاز تماس تصویری واتساپ، این امکان را می‌دهد تا افراد بیشتری در یک مکالمه دوستان، جلسات شرکت و ... حضور داشته باشند.

همان‌طور که گفته شد تماس 8 نفره همچنان در نسخه بتا ایجاد شده اما مانندحالت دارک مود، این ویژگی نیز به زودی در تمام نسخه ها ارائه خواهد شدو پس برنامه خود را آپدیت نگهدارید تا به زودی آن را دریافت کنید.

ارسال نظر