بروز اختلال در ارتباط تلفنی مشترکان 5 مرکز مخابراتی تهران به مدت 72 ساعت

رسانه کلیک - تماس تلفنی مشترکان 5 مرکز مخابراتی در تهران به دلیل اجرای عملیات کابل برگردان طی 3 روز آینده با اختلال همراه است.

بروز اختلال در ارتباط تلفنی مشترکان 5 مرکز مخابراتی تهران به مدت 72 ساعت

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابراتی توحید از روز گذشته و شهید بهشتی، انبیاء ( شهرستان اسلامشهر ) و ابوذر از امروز ۱۳ مرداد ماه آغاز شده و در مرکز مخابرات پیام نور از تاریخ ۱۴ مرداد ماه آغاز می شود.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات توحید با پیش شماره های ۶۶۱۲، ۶۶۴۲، ۶۶۴۳، ۶۶۵۷ الی ۶۶۵۹، ۶۶۹۰ الی ۶۶۹۴ در محدوده خیابان های آزادی، رودکی، کلهر، اتوبان نواب به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

در همین حال تماس تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید بهشتی با پیش شماره های ۵۶۳۴ الی ۵۶۳۷، ۵۶۶۹ در محدوده امام حسن مجتبی، روستای ده عباسی و در مرکز مخابرات انبیاء (شهرستان اسلامشهر) با پیش شماره ۵۶۸۳ در محدوده خیابان های شهرک انبیاء و توحید نیز به مدت ۳ روز دچار اختلال می شود.

در مرکز مخابرات ابوذر نیز مشترکان دارای پیش شماره های ۶۶۶۰ الی ۶۶۶۹، ۶۶۱۵، ۶۶۱۹، ۶۶۱۰، ۶۶۲۸، ۶۵۸۳، ۶۶۳۹، ۶۵۸۱ در محدوده بزرگراه فتح، بلوار معلم، شهید سبحانی و بلوار الغدیر ظرف ۷۲ ساعت آینده در ارتباط تلفنی خود با اختلال مواجه می شوند.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات پیام نور با پیش شماره های ۴۴۲۷، ۴۴۲۹، ۴۴۴۰ الی ۴۴۴۹، ۴۴۶۰ الی ۴۴۶۲، ۴۶۰۴، ۴۴۸۹ در محدوده اتوبان آیت الله هاشمی رفسنجانی، میرزا بابایی، عدل و چهارباغ به مدت ۳ روز اختلال خواهد داشت.

ارسال نظر