ارتباط تلفنی مشترکان 5 مرکز مخابراتی دچار اختلال می‌ شود

رسانه کلیک - تماس تلفنی مشترکان در 5 مرکز مخابراتی تهران به دلیل اجرای عملیات کابل برگردان در 3 روز آینده با اختلال همراه است.

ارتباط تلفنی مشترکان 5 مرکز مخابراتی دچار اختلال می‌ شود

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ عملیات کابل برگردان با هدف توسعه شبکه کابل در مراکز مخابرات آزادگان، شهید بهشتی و پاسداران آغاز شده و در مراکز سلمان فارسی و آیت الله کاشانی از فردا ۱۳ شهریور ماه آغاز می شود.

با اجرای این عملیات، تماس تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات آزادگان با پیش شماره های ۸۸۱۷، ۸۸۵۰ الی ۸۸۵۴، ۸۸۴۹، ۸۸۷۳ الی ۸۸۷۶، ۸۶۰۳ و ۸۶۰۴ در محدوده خیابان های سهرودی شمالی، ابن یمین، شهید قندی و کوچه چهارم به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات شهید بهشتی با پیش شماره های ۸۸۱۴، ۸۸۴۰ الی ۸۸۴۹، ۸۸۳۸، ۸۶۰۱ و ۸۶۰۲ در محدوده خیابان های رسالت، آگاهی، دبستان، موحدکاشانی و بزرگراه صیاد و در مرکز مخابرات پاسداران با پیش شماره های ۲۲۵۴ الی ۲۲۵۹، ۲۲۷۶ الی ۲۲۷۹ و ۲۶۶۵ در محدوده پاسداران، بوستان های ۵، ۶، ۷ و ۸ از امروز تا ۳ روز آینده دچار اختلال می شود.

همچنین ارتباط تلفنی مشترکان در مرکز مخابرات سلمان فارسی با پیش شماره های ۲۲۰۶ الی ۲۲۰۹، ۲۲۱۱ الی ۲۲۱۴، ۲۲۳۴ الی ۲۲۳۸، ۲۶۷۶، ۲۶۷۴، ۲۶۴۱ و ۲۶۳۵ در محدوده آسمان دوم و در مرکز مخابرات آیت اله کاشانی با پیش شماره های ۴۴۰۰ الی ۴۴۰۹، ۴۴۹۵ و ۴۴۹۶ در محدوده بزرگراه حکیم، آزادراه تهران کرج، جنت آباد و بزرگراه محمدعلی جناح از فردا ۱۳ شهریور ماه به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.

ارسال نظر