با TekFire آشنا شوید؛ آتش زنه ای بدون نیاز به سوخت!

رسانه کلیک - هنگامی که برای کمپ به منطقه ای می روید، باید تجهیزاتی را با خود همراه داشته باشید. یکی از وسایل مورد نیاز، آتش زنه بوده که اخیرا شرکتی از آتش زنه خود با نام TekFire پرده برداشته است.

با TekFire آشنا شوید؛ آتش زنه ای بدون نیاز به سوخت!

اگر به دنبال راهی سریع و مقرون به صرفه برای ایجاد آتش در کمپ باشید، مسلما محصول جدید معرفی شده برای شما جذاب خواهد بود. یک کمپانی با نام Ultimate Survival Techonolgies یا به اختصار UST، از دستگاه جدیدی رونمایی کرده که TekFire نام دارد و قادر به تولید آتش بدون نیاز به سوخت است.

تک فایر (TekFire) دارای بدنه ای مقاوم بوده، وزن سبکی داشته و برای ایجاد آتش در کمپ نیاز به سوخت ندارد. این محصول از باتری قابل شارژ لیتیوم - یون بهره می‌برد و قادر به تولید قوس الکتریکی به جای جرقه آتش است.

آتش زنه

جریان برق در این محصول به حدی زیاد بوده که قادر به ایجاد آتش است، این ویژگی باعث رقابت سنگین آن با آتش زنه‌های سنتی موجود در بازار می‌شود. آتش‌ زنه معمولا از بوتان به عنوان سوخت استفاده می‌کند.

این محصول در زمان وزش باد نیز قادر به تامین آتش مورد نیاز شما بوده و نگرانی از این بابت وجود نخواهد داشت. نحوه طراحی TekFire به گونه ای بوده که آن را تبدیل به محصولی خوش دست می کند و همچنان آن را در مقابل ضربه مقاوم نگه می دارد. بند موجود در این دستگاه باعث می‌شود که در شرایط بحرانی نیز TekFire از دستان شما جدا نشود.

این آتش زنه وزنی معادل با 54 گرم دارد. این محصول به علت عدم وجود سوخت مایع، از امنیت بالاتری برای حمل در شرایط مختلف برخوردار است. باتری این آتش زنه به علت حجم کم خود، به سرعت شارژ می شود و زمانی که دیگر قادر به استفاده از آن نباشید، می‌توانید به راحتی آن را شارژ کنید. قیمت TekFire برابر با 25 دلار است.

ارسال نظر