کد خبر:1036493
اشتراک گذاری
مرتب‌سازی نظرها براساس:

مخابرات و همراه اول همچنان در صدر پاسخگویی

دکتر فرنقی زاد رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد سامانه ۱۹۵ بیش از ۸۳۶ هزار تماس را پاسخگویی کرده است.

به گزارش کلیک، دکتر فرنقی زاد رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد سامانه ۱۹۵ بیش از ۸۳۶ هزار تماس را پاسخگویی کرده که حدود ۹۷ درصد در همان مرحله ابتدایی توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شده اند و ۱۷ هزار ۵۰۰ تماس نیز در بخش ثبت و پیگیری الکترونیکی درخواستها ثبت شده است که رسیدگی کامل به بیش از ۹۴ درصد آنها صورت گرفته و مختومه شده که از این نظر یک رکورد محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این میان بیش از ۶۰ درصد افرادی که درخواست آن ها به راحتی قابل حل نبوده و در سامانه ثبت شده است.؛ پس از طی مراحل رسیدگی اعلام رضایت کامل داشته اند.
به گفته فرنقی زاد در بین اپراتورهای ارتباطی در سال ۹۴؛ از نظر میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات یا درخواستهای ثبت شده در این سامانه؛ شرکت مخابرات ایران(ثابت و همراه) ۵۷ درصد، رایتل ۵۰ درصد و ایرانسل ۴۴ درصد رضایت مردم را کسب کرده اند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی افزود: همچنین در همین دوره زمانی نظر مردم در خصوص پاسخگویی اپراتورها، تعداد درخواستها/ شکایات مختومه با پاسخهای قابل قبول؛ مخابرات ایران(ثابت و همراه) و رایتل ۹۷ درصد و ایرانسل ۹۶ درصد بوده که پاسخگویی و مختومه شده اند.
فرنقی زاد افزود: همچنین در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات؛ میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات/ درخواستهای ثبت شده، شرکت داده پردازی فن آوا با ۸۹ درصد، پیشگامان توسعه ارتباطات با ۷۷ درصد و داده گستر عصر نوین با ۷۰ درصد قرار دارند.
وی اظهار داشت: از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، شرکت های انتقال داده های ندا گستر صبا و آسیا تک با ۱۰۰ درصد، شاتل با ۸/۹۹ درصد و داده پردازی فن آوا با ۶/۹۹ درصد موفق شدند رضایت مردم را جلب کنند.
سامانه۱۹۵ سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولیت ثبت؛ پاسخگویی و پایش درخواست؛ شکایت؛ پرسش؛ انتقاد و پیشنهاد در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات من جمله تلفن ثابت و همراه؛ اینترنت و پست و همچنین ثبت و رسیدگی به درخواستهای ملاقات با وزیر می باشد.
مخابرات و همراه اول در صدر

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی با اشاره به گزارش دوره ای سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات(۱۹۵) در سال ۹۴، از رضایت۶۰ درصدی مراجعین به این سامانه خبر داد.
به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دکتر فرنقی زاد عنوان کرد: سامانه ۱۹۵ بیش از ۸۳۶ هزار تماس را پاسخگویی کرده که حدود ۹۷ درصد در همان مرحله ابتدایی توسط کارشناسان این سامانه راهنمایی شده اند و ۱۷ هزار ۵۰۰ تماس نیز در بخش ثبت و پیگیری الکترونیکی درخواستها ثبت شده است که رسیدگی کامل به بیش از ۹۴ درصد آنها صورت گرفته و مختومه شده که از این نظر یک رکورد محسوب می شود.
وی خاطر نشان کرد: در این میان بیش از ۶۰ درصد افرادی که درخواست آن ها به راحتی قابل حل نبوده و در سامانه ثبت شده است.؛ پس از طی مراحل رسیدگی اعلام رضایت کامل داشته اند.
به گفته فرنقی زاد در بین اپراتورهای ارتباطی در سال ۹۴؛ از نظر میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات یا درخواستهای ثبت شده در این سامانه؛ شرکت مخابرات ایران(ثابت و همراه) ۵۷ درصد، رایتل ۵۰ درصد و ایرانسل ۴۴ درصد رضایت مردم را کسب کرده اند.
رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی افزود: همچنین در همین دوره زمانی نظر مردم در خصوص پاسخگویی اپراتورها، تعداد درخواستها/ شکایات مختومه با پاسخهای قابل قبول؛ مخابرات ایران(ثابت و همراه) و رایتل ۹۷ درصد و ایرانسل ۹۶ درصد بوده که پاسخگویی و مختومه شده اند.
فرنقی زاد افزود: همچنین در بین شرکتهای ارائه دهنده خدمات فناوری اطلاعات؛ میزان رضایت مشترکین از نحوه رسیدگی و پاسخگویی اپراتورها به شکایات/ درخواستهای ثبت شده، شرکت داده پردازی فن آوا با ۸۹ درصد، پیشگامان توسعه ارتباطات با ۷۷ درصد و داده گستر عصر نوین با ۷۰ درصد قرار دارند.
وی اظهار داشت: از نظر شاخص رسیدگی و نهایی کردن شکایات، شرکت های انتقال داده های ندا گستر صبا و آسیا تک با ۱۰۰ درصد، شاتل با ۸/۹۹ درصد و داده پردازی فن آوا با ۶/۹۹ درصد موفق شدند رضایت مردم را جلب کنند.
سامانه۱۹۵ سامانه پاسخگویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مسئولیت ثبت؛ پاسخگویی و پایش درخواست؛ شکایت؛ پرسش؛ انتقاد و پیشنهاد در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات من جمله تلفن ثابت و همراه؛ اینترنت و پست و همچنین ثبت و رسیدگی به درخواستهای ملاقات با وزیر می باشد.

نظرها

سر‌خط آخرین خبرها

خبرهای بیشتر
افزایش قدرت پردازش مغز با نواختن پیانو 

محققان دانشگاه باث انگلیس می‌گویند، نواختن پیانو قدرت پردازش مغز را افزایش...

میلیون‌ها گوشی اندرویدی در معرض بدافزار

گزارشی تازه می‌گوید گواهی اعتبارسنجی اندروید شرکت‌های تولیدکننده موبایل...

ثبت ۳ اثرانگشت همزمان روی نمایشگرهای OLED سامسونگ

امنیت موضوعی است که همیشه مورد توجه همه گونه‌ها زنده بوده و در دنیای فناوری...

ویرایشگر ویدئوی حرفه‌ای

VN Video Editor Maker VlogNow نرم افزاری بسیار حرفه ای و قدرتمند و جزو بهترین ویرایشگرهای...

ساخت پیشرفته‌ترین کارخانه رباتیک جهان در چین

چین بزرگترین کارخانه رباتیک جهان را با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیون دلاری راه...

نجات جان یک نفر با قابلیت ارتباط ماهواره‌ای آیفون 14

اپل در سیستم عامل iOS 16.1 از یک قابلیت تماس اضطراری رونمایی کرد که با وجود آن،...

درمان سرطان پانکراس

محققان دانشگاه کارولینای شمالی در شارلوت، آنتی بادی جدیدی را اختراع کرده اند...

کشف راز انتقال آب از فضا به زمین با یک روش جدید

پژوهشگران آمریکایی سعی دارند با استفاده از یک روش جدید بفهمند که آیا واقعا...

وام‌دهی به کسب و کارهای اینترنتی

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهوری از اختصاص تسهیلات جدید...

مکرون از ایلان ماسک برای تسهیل مقررات محتوا در توییتر انتقاد کرد

رئیس جمهور فرانسه، در مصاحبه ای با برنامه تلویزیونی صبح بخیر آمریکا، اعلام...