60 درصد بازار اینترنت کشور در اختیار مخابرات است

رسانه کلیک - مدیر عامل شرکت مخابرات ایران گفت: با تمرکز بر توسعه باند پهن ثابت و موبایل، 60 درصد بازار اینترنت کشور را در اختیار داریم و در ضریب نفوذ تلفن ثابت از 39 به 42 درصد رسیده ایم.

60 درصد بازار اینترنت کشور در اختیار مخابرات است

به گزارش کلیک به نقل از ایسنا؛ در مجمع عمومی عادی سالیانه و عادی به طور فوق العاده که با حضور سهامداران عمده شرکت مخابرات ایران و سهامداران حقیقی و حقوقی در پژوهشگاه نیرو برگزار شد، گزارش هیات مدیره در مورد عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 96، قرائت و در مورد بررسی و تصویب صورت سال مالی مربوط به سال مالی گذشته تصمیم‌ گیری شد.

سید مجید صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در این مجمع بـــــا تأکید بر استفاده از فناوری‌ های لبه در تمام ابعاد سازمانی و عملیاتی عنوان کرد: هم افزایی و استفاده مشترک از منابع به منظور خودکفایی در صنعت مخابرات، از اولویت‌ های اصلی فعالیت مجموعه مخابرات است.

وی اظهار کرد: به منظور تحقق اهداف یاد شده، ارتباط با سندیکا، اتحادیه، شرکت‌ های دانش بنیان و تولیدکننده‌ های داخلی مدنظر است.

مدیر عامل شرکت مخابرات با ارائه گزارشی از عملکرد سال 96 شرکت مخابرات ایران افزود: با گام گذاشتن در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید داخلی به دنبال سودآوری برای تمام ذی نفعان هستیم.

وی با نگاهی به دستاوردهای تجاری شرکت در سال 1396 بیان کرد: توسعه بازار، توسعه سرویس‌ های باندل، تحول در شبکه و فناوری اطلاعات و افزایش بهره‌ وری در مدل عملیاتی از مهم ترین اولویت‌ های تجاری شرکت است.

صدری ادامه داد: با تمرکز بر توسعه باند پهن ثابت و موبایل، 60 درصد بازار اینترنت کشور را در اختیار داریم و در ضریب نفوذ تلفن ثابت از 39 به 42 درصد رسیده ایم.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تأکید بر وجود نگاه تجاری به سرویس FTTH گفت: امسال حداقل 300 هزار مشترک به سرویس فیبر نوری شرکت اضافه خواهد شد، در حالی که تعداد پورت پرسرعت ADSL به 5/5 میلیون پورت بالغ شده است.

وی توسعه پورتال و خدمات غیر حضوری، ساده‌ سازی فرایندهای ارائه خدمات به مشتریان، افزایش کانال‌ های پرداخت، ساماندهی مراکز تماس و بهبود نیم درصدی در شاخص NPS را از مهمترین دستاوردهای شرکت در حوزه مشتریان عنوان کرد.

سیدمجید صدری با تأکید مجدد بر توجه به سرمایه انسانی به عنوان بزرگ‌ ترین پیشران توسعه شرکت تصریح کرد: تدوین نقشه راه آموزشی، توجه بیشتر به نیازها و خواسته‌ های سرمایه انسانی و پیاده‌ سازی نظام مدیریت عملکرد کارکنان همسو با راهبرد شرکت، از اولویت‌ های منابع انسانی است.

وی حمایت از تولیدکنندگان داخلی، توسعه خدمات و اکوسیستم محتوا و همکاری با شرکت‌ های FCP را از مهم‌ترین برنامه‌ های شرکت در سال 1397 عنوان کرد.

ارسال نظر