97 درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش خدمات ارتباطی مخابرات قرار دارند

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه 97 درصد جمعیت ساکن در مناطق شهری و روستایی استان خوزستان از شبکه مخابراتی بهره می برند، گفت: سه درصد باقی مانده نیز تا پایان اردیبهشت ماه سال آینده از خدمات مخابراتی بهره مند می شوند.

97 درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش خدمات ارتباطی مخابرات قرار دارند

به گزارش کلیک به نقل از ایرنا؛ محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات روز دوشنبه در سفر به خوزستان در جمع خبرنگاران در دزفول عنوان کرد: جمعیت سه درصدی که در استان خوزستان از خدمات مخابراتی محروم می باشند در محدوده وسیعی پراکنده اند؛ اما تلاش می شود تا 27 اردیبهشت ماه 1397 مصادف با روز ارتباطات پوشش مخابراتی در استان خوزستان به 100 درصد برسد.

وی اظهار کرد: از آنجا که مناطقی از شمال استان خوزستان به دلیل نبود جاده دسترسی از امکانات مخابراتی محروم بودند لذا تامین زیر ساخت های مخابراتی برای ساکنان این مناطق روستایی از سال گذشته در دستور کار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات قرار گرفت.

آذری جهرمی بیان کرد: امروز با افتتاح فاز نخست این طرح بخش عمده 290 روستای محروم خوزستان از خدمات مخابراتی بهره مند شدند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات همچنین با اشاره به انجام مطالعات بومی و محلی اپراتورها در مناطق مختلف خوزستان در آستانه سفرهای نوروزی افزود: از آنجا که خوزستان در ایام نوروز میزبان مسافران نوروزی و راهیان نور است لذا تمام ظرفیت های مخابراتی در این استان به کار گرفته شده تا همه مناطق به ویژه روستاهایی که در مسیر تردد راهیان نور قرار دارند زیر پوشش شبکه مخابراتی قرار گیرند.

وی به نگاه ویژه دولت به استان خوزستان نیز اشاره کرد و گفت: مردم خوزستان که برای حفظ نظام و انقلاب از هیچ کوششی دریغ نکرده اند شایسته بهره مندی از بهترین خدمات هستند لذا وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات از تمام ظرفیت خود برای خدمت رسانی حداکثری به مردم این خطه استفاده می کند.

با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با افتتاح فاز نخست طرح مخابراتی u.s.o بیش از 100 روستای دزفول در بخش شهیون این شهرستان زیر پوشش شبکه همراه اول قرار گرفتند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح روز دوشنبه برای سفری یک روزه از طریق فرودگاه دزفول وارد استان خوزستان شد.

ارسال نظر