پایان خرید و فروش اعضا در کانال های تلگرامی

کانال های تلگرام اکنون به عنوان یکی از پربازدیدترین و کاراترین ابزارهای اطلاع رسانی توسط اغلب نهادهای رسمی و غیررسمی در حال استفاده است.

پایان خرید و فروش اعضا در کانال های تلگرامی

به گزارش کلیک، در هفته گذشته تلگرام با حذف اکانت های حذف شده (Deleted Account) ها، تحولات گسترده ای را در بین کانال ها ایجاد کرد و جدول برترین کانال های تلگرام را زیر و رو کرد.

داستان از آنجا شروع شد، که پس از داغ شدن رقابت کانال ها در مخاطب گیری، کسب و کار کاذبی راه اندازی شد به نام افزایش ممبر فیک.
در این کسب و کار کاذب، عده ای اقدام به طراحی ربات هایی کرده بودند که توسط آن با استفاده از اپراتورهای مجازی یا سیمکارت های موقت کشورهای خارجی یوزر ساخته و از طریق این ربات ها، به کانالی که هزینه می پرداخت وارد میشدند و اعضای آن کانال را یک شبه افزایش می دادند و بعد از مدتی اکانت حذف میشد اما همچنان جزیی از اعضای کانال محسوب می شد.

تلگرام پس از مدت ها این اقدام که باعث ایجاد دردسر برای ادمین ها شده بود را مورد هدف قرار داد و اقدام به حذف این اکانت ها کرد.
با حذف این اکانت ها، بسیاری از کانال ها که از این طریق رشد کرده بودند، دچار ریزش مخاطب شده و دستشان رو شد.

از سوی دیگر، چند کانال با تبلیغات مستمر، اقدام به رشد کرده و خود را در جدول ۱۰ کانال برتر تلگرام جای دادند که از جمله آن ها میتوان به کانال خبر ویژه و پارسینه اشاره کرد.
پس از تغییر و تحول های هفته گذشته و حذف ممبرهای فیک، جدول برترین کانال های تلگرام به شرح ذیل می باشد:

photo_2016-07-16_14-13-02

ممبرهای فیک، هیچوقت قادر به مشاهده پست های یک کانال نبودند و این موضوع باعث شده بود که بازدید های کانالی که با اعضای فیک رشد کرده بودند افزایشی نداشته باشد و کاملا مشخص باشد که کدام کانال، با اعضای فیک، رشد کرده است.

بعد از حذف ممبرهای فیک تقریبا تغییر چندانی در جدول بازدید کانال ها حاصل نشد.

photo_2016-07-16_14-13-12

ارسال نظر