نسخه جدید تلگرام با قابلیت Instant View منتشر شد

نسخه جدید تلگرام برای اندروید و iOS منتشر شد. این نسخه جدید از ویژگی جدیدی به نام Instant View برخوردار است که این امکان را به کاربران می دهد که صفحات وب را بدون انتظار برای لود شدن آن ها، مشاهده کنند.

نسخه جدید تلگرام با قابلیت Instant View منتشر شد

به گزارش کلیک، تیم سازنده تلگرام اعلام کرده است که نسخه جدید این اپلیکیشن برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS منتشر شده است. این نسخه جدید دارای ویژگی های جدیدی است و از نظر ظاهری نیز تغییراتی در آن ایجاد شده است.

نسخه جدید تلگرام دارای ویژگی جدیدی به نام Instant View است که این امکان را به کاربران می دهد که صفحات وب را بدون اینکه منتظر لود شدن آن ها بمانند، خیلی سریع مشاهده کنند. در حال حاضر تعداد کمی از وب سایت ها از این قابلیت پشتیبانی می کنند، اما توسعه دهندگان قول داده اند که این قابلیت را در هفته های آتی به وب سایت هایی بیشتری اضافه کنند.

برای استفاده از این قابلیت تنها کافی است که لینکی را از وب سایتی که از این قابلیت پشتیبانی می کند، به اشتراک بگذارید و پس از آن اپلیکیشن گزینه Instant View را همراه با آن صفحه برای شما نمایش می دهد. با استفاده از این قابلیت می توانید در مصرف حجم اینترنت و همچنین زمان خود صرفه جویی کنید.

جدیدترین نسخه تلگرام از ویژگی جدید دیگری نیز برخوردار است که به کاربران امکان پست های جالب به همراه تصاویر و موارد دیگر را می دهد. لازم به ذکر است که کاربران در پست طولانی (Telegraph posts) می توانند از صفحاتی با قابلیت Instant View نیز استفاده کنند.

ویژگی جدید دیگر این نسخه از تلگرام، انتخاب تاریخ پیام ها و چت ها است. شما با استفاده از این ویژگی می توانید با انتخاب آیکون جستجو در قسمت چت و سپس با استفاده از ابزار تقویم، روز مشخصی را انتخاب کنید و پیام های ارسال شده در آن روز را مشاهده کنید.

تمام ویژگی های ذکر شده برای هر دو نسخه iOS و اندروید وجود دارد؛ اما قابلیت های نسخه ای که برای اندروید منتشر شده است، کمی بیشتر است.

توسعه دهندگان تلگرام اعلام کرده اند که تغییرات جدیدی در ظاهر نسخه جدید اپلیکیشن اندروید صورت گرفته است و برای اینکه همانند نسخه iOS زیبا به نظر برسد، رابط کاربری زیبایی در قسمت ساخت گروه و انتخاب کاربران در تنظیمات خصوصی ایجاد شده است.

نسخه اندروید در قسمت تنظیمات نوتیفیکیشن ها از رابط کاربری زیبایی برخوردار است و همچنین ویژگی های امنیتی برای رمزهای عبور نیز تقویت شده است (نسخه iOS نیز از این ویژگی برخوردار است).

در این نسخه جدید سرعت دوربین برای گرفتن تصویر و فیلم برداری تقویت شده است و فشرده سازی ویدیوها هم بهتر شده است. بخش مشاهده تصاویر (Photo viewer) تا حدودی تقویت شده است. ویرایش پیام ها نیز راحت تر شده است و قابلیت انتخاب عنوان برای تصاویر نیز به این نسخه جدید اضافه شده است.

ارسال نظر