برقراری ارتباط تلفنی روستاهای قطع سرویس شده تا 2 روز دیگر

رسانه کلیک - پیمانکار طرح خدمات مخابراتی روستایی (USO) از برقراری ارتباط تلفنی روستاهای قطع سرویس شده تا 48 ساعت آینده خبر داد.

برقراری ارتباط تلفنی روستاهای قطع سرویس شده تا 2 روز دیگر

به گزارش کلیک به نقل از مهر؛ محمدرضا قوی پیمانکار طرح خدمات مخابراتی روستایی در خصوص ارتباط تلفنی روستاهای قطع سرویس شده عنوان کرد: ارتباط تلفنی بیش از ۳۰ هزار مشترک که به علت قطع ارتباط ماهواره ای بستر انتقال مکالمات تلفنی، از سمت سرویس دهنده خارجی دچار مشکل شده است، حداکثر تا ۴۸ ساعت آینده مرتفع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه‌ این اقدام از سمت سرویس دهنده خارجی به علت جایگزینی سرویس شرکت خارجی با خدمات ماهواره ای سازمان فضایی کشور است اظهار کرد: طرف خارجی به محض اولین اقدام در جهت جایگزینی سرویس خارجی با سرویس داخلی، ارتباط ماهواره ای بیش از ۶۰۰ روستا را بر خلاف قرارداد فی مابین و بدون اطلاع قبلی قطع کرد.

قوی ادامه داد: از نخستین لحظات قطع سرویس ماهواره، بیش از صد تیم فنی به صعب العبورترین نقاط کشور اعزام شده و مشغول تلاش شبانه روزی جهت رفع مشکل هستند و تاکنون ارتباط بیش از ۱۰۰ روستا برقرار شده است.

مجری طرح ارتباطات اجباری روستایی (USO) با عذرخواهی از مشترکانی که در روزهای اخیر با مشکل ارتباط تلفنی مواجه شده اند اطمینان داد، این مشکل که عمدتا در استان های هرمزگان، سیستان و بلوچستان، کرمان، کرمانشاه و کردستان ایجاد شده است، تا دو روز آینده به صورت کامل برطرف می شود.

ارسال نظر