شمارش معکوس تسلا برای رونمایی از مدل۳

تسلا موتورز(TSLA) درحال برنامه ریزی است که در روز ۳۱ مارس(۱۲ فروردین) از خودرو الکتریکی مدل ۳ خود رونمایی کند.این خودرو با قیمتی حدودا نصف EVs فروخته خواهد شد.

شمارش معکوس تسلا برای رونمایی از مدل۳

به گزارش کلیک، هنگامی‌که تسلا عاقبت مدل ۳ را با خوشبینانه‌ترین حالت دراواخر ۲۰۱۷ می‌سازد، قیمت ۳۵۰۰۰دلاری آن نیازمند کاهش هزینه باتری از طریق کارخانه باتری سازی است که تسلا در نوادا می‌سازد.

با این پس زمینه، سهم بازار تسلا به همراه دیگر خودروسازان ۱٫۳ % کاهش یافت. در حالی‌که IBD کمپانی را بسیار سطح بالا رتبه بندی نمی‌کند، سهام تسلا مثل برخی از خودروسازان از ماه فوریه تغییرات قابل توجهی داشته است. تسلا اکنون ۴۴ % بالای نرخ پایین ماه فوریه است، اما ۲۹% کمتر از ۵۲ هفته نرخ بالا در جولای ۲۰۱۵ است.

تحقیقات سیتروئن مشکلات عرضه و تقاضا را برای تولید انبوه تسلا پیش بینی می‌کند.

وب‌سایت InsideEVs در"کارتهای امتیاز فروش ماهانه خودروهای شارژی" نشان می‌دهد ۲۴۰۰ مدل اس تا فوریه امسال فروخته شده‌، که بیش از دیگر سازندگان خودروهای برقی و هیبریدی در آمریکا است.

شورلت ولت شرکت جنرال موتورز با ۲۱۲۲ در رتبه دوم بود. پس از آن نیسان Leaf با ۱۶۸۵ و فورد Fusion Energi با ۱۵۱۳ فروش در رتبه‌های بعدی قرار داشتند.

یک تحلیل‌گر به‌نام چاودری می‌گوید از تسلا مدل ۳ می‌رود در فواصل بین دو شارژ۳۲۰ کیلومتر راه بپیماید. مدل سدان S در طیف بالای ۴۳۰ کیلومتر قرار دارد.

آیا تسلا در حال ساخت یک مدل S 100D است که می‌تواند بیش از ۴۸۰ کیلومتر با هر شارژ بپیماید؟ یک هکر کلاه سفید که توانسته نگاهی به برخی کدها در سیستم عملیاتی مدل اس بیاندازد در توئیتر به مدیر عامل تسلا گفته کدی پیدا کرده است که به اسم P100D برمی‌گردد و یک باتری با ۱۰۰ کیلووات ساعت خواهد داشت.

چاودری می‌گوبد بر اساس شایعات مبتنی بر باتری ۱۰۰ کیلووات ساعت برای تسلا مدل اس می‌توان گفت که این شایعه حقیقت دارد.

یک باتری ۱۰۰ کیلوات ساعتی می‌تواند خروجی بیشتری نسبت به وضعیت کنونی تسلا داشته باشد.

چاودری نوشت: "بهترین حدس ما این است که مدل اس تسلا (نه ورژن عملکرد، بلکه ورژن موتور آن) می‌تواند به رتبه بالاتری از ۴۸۰ کیلموتر حرکت به ازای هر بار شارژ دست یابد."

علاوه بر مدل اس و مدل ۳ در آینده، تسلا مدل X crossover را دارد که به نمایشگاه بین المللی ژنو برده و ۳ تا ۱۳ مارس نمایش داده می‌شود.

منبع: msn

ارسال نظر