حریفان ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ مشخص شدند

ایرانیان حریفان خود در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ آلمان را شناختند.

حریفان ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۶ مشخص شدند

به گزارش کلیک، این سری مسابقات که با حضور کشور های صاحب نام دنیا در عرصه‌ی روباتیک برگزار خواهد شد فردا به صورت رسمی آغاز می شود.

رییس کمیته ملی ربوکاپ جمهوری اسلامی ایران در این باره افزود: در لیگ روبات‌ انسان نما - سایز کوچک ۲۲ تیم از کشورهای ایران، آلمان، انگلیس، ژاپن، فرانسه، اتریش، چین، اندونزی، کره جنوبی و کانادا با یکدیگر رقابت می‌کنند.

photo_2016-06-29_21-33-25
وی با بیان اینکه لیگ روبات‌ فوتبالیست سایز کوچک نیز یکی از لیگ های جذاب و پرطرفدار مسابقات ربوکاپ محسوب می‌شود، تصریح کرد: ۲۰ تیم از کشورهای ایران، آمریکا، آلمان، ترکیه، پاکستان، کره شمالی، ژاپن، هلند، کلمبیا، چین و برزیل حضور دارند.

لیگ روبات فوتبالیست سایز کوچیک که یکی از پرطرفدار و جذاب ترین رقابت هاست نیز با شرکت ۲۰ تیم از کشور های ایران، آمریکا، آلمان، ترکیه، پاکستان، کره شمالی، ژاپن، هلند، کلمبیا، چین و برزیل برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در لیگ روبات نائو ۱۸ تیم از کشورهای ایران، آلمان، اتریش، آمریکا، استرالیا، ژاپن، مکزیک، هلند، سوئد، تایوان، انگلیس، ایتالیا، ایرلند، چین، پاکستان، برزیل، شیلی، سوئیس با یکدیگر مسابقه خواهند داد.

photo_2016-06-29_21-33-33

دکتر موسی‌خانی حضور تیم‌های صاحب نام و پیشرفته‌ی دنیا در لیگ امدادگر واقعی را عاملی برای سطح بسیار بالایی این لیگ دانست و افزود: در این لیگ نیز ۲۰ تیم از ایران، آلمان ، اتریش، ترکیه، تایلند، چین، مجارستان و آمریکا با یکدیگر رقابت تنگاتنگی خواهند داشت.

او در پایان یادآور شد: در لیگ جذاب و پرطرفدار فوتبالیست سایز متوسط نیز ۱۰ تیم از کشورهای پرتغال، هلند، آلمان، چین، ایران و ژاپن حضور دارند.

ارسال نظر