8 خودرویی که سریع تر از آن چه شما انتظار دارید حرکت می کنند

منبع: techinsider

8 خودرویی که سریع تر از آن چه شما انتظار دارید حرکت می کنند

بسیاری از خودرو سازان بخاطر توانایی خود در پرکردن اسب بخار افتخار می کنند، همانطور که می توانند در برخی از خودروهای با نمای عادی نیز این کار را انجام دهند. اغلب همان طور که به خوابیده ها (ماشین هایی که شاسی بلند نیستند) اشاره می شود، این ها اتومبیل هایی هستند که شما هرگز در آینده نخواهید دید.

1
1 - آخرین نسل شورلت دارای موتورهای معمولی ولی صندلی های بسیار راحت است که می توان معمولی بودن موتور را فراموش کرد.
خوشبختانه، در زیر کاپوت ماشین داستان بسیار متفاوت است. هنگامی که شما کنترل کششی را در تمام طول مسیر خاموش می کنید، این شی به یک ماشین فرسوده تبدیل می شود. با روشن کردن دوباره کنترل کششی، SS به خوبی سرعت 0-60 مایل را در سرعت 4.5 ثانیه طی می کند.
شما مطمئنا می توانید به موتور V8 Corvette-sourced اعتماد کنید و با استفاده آن می توانید به برخی از مشکلات فائق آیید. که احتمالا این چنین اتفاقی نمی افتد. این چیزها اساسا نامرئی هستند و در پشت پرده موتورها اتفاق می افتند و تا ماشین به دست تعمیرکار متخصص نیافتد مشخص نمی شود.

2
2 - این خودرو ممکن است مانند واگن دیزل سری 5BMW معمولی به نظر آید اما قطعا این طور نمی باشد. در حالی که اکثر اتومبیل های توربوشارژ (شارژتوربینی) عادی، فقط یک یا 2 توربین برای تقویت قدرت دارند، M550D دارای 3 توربین می باشد و 0-60 را در 4.9 ثانیه طی می کند.
این امر به صورت نامرئی و نامحسوس 376 اسب بخار به هر چهار چرخ تزریق می سازد. همچنین از اجزای سیستم تعلیق وابسته به بخش عملکرد M از BMW استفاده می کند تا راننده فراموش کند که در واقع یک واگن 4350lb را می رانند.

3
3 - S8 Audi (ائودی) نسخه عملکرد گرا از خودروسازی اجرایی A8 Audi (دارای دو صندلی عقب و جلو) است. ممکن است استاندارد آئودی در خارج از aka بسیار شکیل به نظر آید و خیلی مهیج نباشد، اما زمانی که شما پای خود را پایین می آورید(بر روی پدال فشار دهید)، حدود واقعی S8 را خواهید فهمید.
S8 تا 605 اسب بخار قدرت دارد و 0-60 را در 3.8 ثانیه طی خواهد کرد و زمانی که محدود کننده سرعت خاموش است می تواند سرعت بالای 190 مایل در ساعت را مدیریت کند. در واقع این ماشین بهترین گزینه برای شرکتی هایی است که مدیریت زمان و سریع رسیدن برایش در اولیت قرار دارد.

4
4 - این ماشین از موتور V8 550 اسب بخار و از جگوار نوع F V8 R بهره می برد و برای رسیدن از 0-60 تنها به 4.3 ثانیه نیاز دارد که از 162 MPH استفاده می کند. این خودرو همچنین دارای اگزوزی با تمام قدرت است.

5
5 - سوبارو فارستر (Subaru Forester) ماشینی است که در هر جای انگلیس و شمال غرب ارزشمند است. این خودروها مستعد و توانا، مقرون به صرفه و قابل اعتماد هستند، چرخ های تمام خودکار شما را تقریبا به هر جایی که نیاز به رفتن دارید و تقریبا در هر شرایطی می رسانند. اما این چرخ ها حتی با حالت XT بهتر هم هستند.
موتور فارستر نیز به همان موتور سوبارو WRX مجهز شده است. برای رسیدن از 0-60 به زیر 7 ثانیه نیاز دارد، این خودرو ثابت کرده است که می توان روی آن حساب باز کرد.

6
6 - اکثر مردم خودروهای مدل تسلا S را همانند "ماشین الکتریکی مرتب" می شناسند. در حالی که در واقع آن چه در آن متمایز است، این است که مدل P90D S با حالت مضحکی مثل یک موشک حرکت می کند. این در واقع تنها راه برای توصیف گشتاور آن و زمان رسیدن 0-60 تنها در 2.8 ثانیه است.

7
7 - شبیه به رنج راور اسپرت (Range Rover Sport SVR)، جیپ گرند چروکی SRT8 تقریبا یک ماشین ورزشی است که در زمین هایی با موانع و راه های طولانی و ماسه ای مسابقه می دهد. قیمت آن حدودا 66 هزار دلاری بیشتر نسبت به SVR با قیمت 111 هزار دلاری رنج راور اسپرت است. اما آن ها هر دو کار خود را از نظر عملکرد، سریع و بسیار خوب انجام می دهند.
اگر شما 25 سال پیش به مردم می گفتید که جیپ قادر خواهد بود تا 0-60 خودرو را در 4.6 ثانیه طی کند، به شما می خندیدند.

8
8 - در هر رنگی به جز آبی یخی، ولوو V60 پل استار (ستاره قطبی) به عنوان یک واگن استاندارد ولوو شناخته می شود. این خودرو تا زمانی که شما واقعا نخواهید راهی سفری جاده ای شوید و یا در برخی جاده های پرپیچ و خم گذر کنید، رنگ خود را نشان نمی دهد.
V60 پل استار 0-60 را در 5 ثانیه طی می کند. به همراه این سرعت، پل استار و ولوو نیز این ماشین را به گونه ای طراحی کرده اند که با سیستم تعلیق اسپرت ویژه، عملکرد مطلوبی داشته باشد.

منبع: techinsider

ارسال نظر