بهترین و بدترین برند‌های لپ‌تاپ‌ مخصوص بازی در سال ۲۰۱۷

رسانه کلیک - انتخاب یک برند در خرید لپ‌تاپ مخصوص بازی از اهمیت به‌سزایی برخوردار است. در این مطلب به معرفی بهترین و بدترین برند‌های لپ‌تاپ بازی در سال ۲۰۱۷ پرداخته‌ایم.

بهترین و بدترین برند‌های لپ‌تاپ‌ مخصوص بازی در سال ۲۰۱۷

انتخاب لپ‌تاپ مناسب سخت است، درحالی که انتخاب یک لپ‌تاپ گیمینگ چالش‌برانگیز است. علاوه بر مشخصاتی مانند پردازنده، کارت گرافیک، هارد، باید به برخی از ویژگی‌های خاص که هر برند در لپ‌تاپ‌های خود از آن‌ها استفاده می‌کند توجه‌ ویژه‌ای داشته باشید. این ویژگی‌ها می‌تواند به طراحی لپ‌تاپ، نرم افزار و سیستم عامل، صفحه کلید و حتی پوشش گارانتی معطوف شود.

هنگامی که شما به طور بالقوه بیش از ۱۰۰۰ دلار سرمایه‌گذاری می‌کنید، برند لپ‌تاپ به همان اندازه‌ای که مشخصات و ویژگی‌های لپ‌تاپ اهمیت دارد، قابل توجه است. به منظور کمک به انتخاب عاقلانه شما، ما ۹ برند برتر لپ‌تاپ‌های گیمینگ را ارزیابی کرده‌ایم و امتیازدهی به این ۹ لپ‌تاپ را در مقیاس ۱۰۰ نقطه‌ای در نظر گرفته‌ایم. به منظور تعیین برندگان و بازندگان، ما آن‌ها را بر اساس هشت معیار مختلف ارزیابی کرده‌ایم: طراحی، امتیاز‌های منتقدان، صفحه کلید، صفحه نمایش، نرم‌افزار و سیستم عامل، نوآوری، گارانتی و انتخاب گزینه‌های سفارشی‌سازی شده.

با توجه به نمرات بالای منتقدان، نمایشگر‌های زیبا، تمایل به نوآوری، گزینه‌های با ارزش پیکربندی، لپ‌تاپ‌های Dell و Alienware در مکان نخست قرار گرفته‌اند. برند MSI به لطف مجموعه‌ای متنوع از لپ‌تاپ‌ها، مشخصات قدرتمند و صفحه کلید مکانیکی چشمگیر در جایگاه دوم قرار گرفت. برند Razer با توجه به استفاده از طرح‌های جذاب و زیبا در توسعه لپ‌تاپ‌های خود و نرم‌افزار مفید و کاربری آن در جایگاه سوم قرار گرفت. در ادامه این مطلب به معرفی بهترین و بدترین لپ‌تاپ‌های گیمینگ بر اساس معیار‌ها و مقیاس‌های گفته شده پرداخته‌ایم.

لپ‌تاپ‌های بازی

Alienware / Dell=90/100

برند برتر ما، Alienware/Dell دارای لپ‌تاپ‌هایی با ظاهری زیبا، صفحه کلید قدرتمند و نمایشگر با کیفیت است. این شرکت‌ها در لپ‌تاپ‌های خود گزینه‌های سفارشی‌سازی شده متنوعی برای پیکربندی مناسب استفاده می‌کنند تا بهترین تجربه بازی فراهم شود.

لپ‌تاپ‌های بازی

۱۰۰/MSI=85

MSI لپ تاپ های گیمینگ متنوعی برای پوشش نیاز کاربران مختلف به بازار عرضه کرده است، این شرکت یکی از اولین تولید کنندگانی بود که بلافاصله پس از آماده شدن کارت گرافیک های سری پاسکال انویدیا، محصولات خود را با سخت افزار جدید بروزرسانی کرد، از مدل قابل حمل GS43VR 7RE گرفته تا لپ تاپ غول پیکر و گران قیمت GT83VR Titan SLI. طرح‌های قوی این شرکت، صفحه‌کلید‌های هوشمندانه و نرم‌افزار مفید آن باعث شده تا MSI تبدیل به یک رهبر در دنیای گیمینگ شود. همچنین این شرکت پوشش گارانتی قابل توجه‌ای را نسب به آسیب‌های اتفاقی لپ‌تاپ‌ها ارائه می‌دهد.

لپ‌تاپ‌های بازی

۸۱/۱۰۰=Razer

ما عاشق طراحی‌های زیبا، نمایشگر‌های باکیفیت و ایده‌های نوآورانه لپ‌تاپ‌های گیمینگ شرکت Razer هستیم. نرم‌افزار Synapse شرکت Razer که در لپ‌تاپ‌های خود استفاده می‌کند یکی از بهترین نرم‌افزار‌های First-Party در زمینه کسب و کار است. با این حال صفحه کلید کم عمق لپ‌تاپ‌های Razer و پیکربندی محدود باعث شده تا این شرکت از رقیبان خود عقب بماند.

لپ‌تاپ‌های بازی

Asus=78/100

شرکت Asus دارای برخی از قدرتمند‌ترین لپ‌تاپ‌های بازی در بازار است و بسیاری از آن‌ها واقعا ارزش بالایی برای هزینه کردن دارند. این شرکت همچنین به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در زمینه اجرای فناوری‌های جدید مانند: Nvidia MAX-Q در لپ‌تاپ‌هایی با مشخصات پایین و پردازنده‌های AMD Ryzen شناخته می‌شود. اگرچه شرکت Asus در طراحی، صفحه کلید، صفحه نمایش خوب عمل می‌کند اما در این زمینه پیشرو نیست.

لپ‌تاپ‌های بازی

Acer=76/10

نقاط قوت شرکت Acer بیشتر در طراحی صفحه‌کلید‌های ریسپانسیو و خلق ایده‌های نوآورانه (لپ‌تاپ‌های ۲۱ اینچی با صفحه‌نمایش خمیده) آشکار می‌شود. اما در عین حال لپ‌تاپ‌های این شرکت دارای نقاط ضعف بارز است. مانند ارائه خدمات گارانتی ضعیف و استفاده از یک نرم‌افزار پیش‌فرض.

لپ‌تاپ‌های بازی

Origin=75/100

شرکت Origin به دلیل ارائه پیکربندی مختلف برای لپ‌تاپ‌های خود به پادشاه سفارشی‌ساز مشهور شده است. با استفاده از گزینه‌های سفارشی‌سازی شده می‌توانید لپ‌تاپ مورد علاقه خود را برای گیمینگ و کارهای طراحی انتخاب کنید. در کنار این مزیت‌ها، نرم‌افزار First-Party این شرکت در درجه کیفیت پایینی قرار دارد همچنین خدمات گارانتی شرکت شامل هزینه‌های حمل و نقل نمی‌شود.

لپ‌تاپ‌های بازی

Aorus / Gigabyte=70/100

شرکت گیگابایت برای صنعت گیمینگ لپ‌تاپ‌های بسیار سطحی را روانه بازار می‌کند هرچند لپ‌تاپ های Aorus بسیار شیک هستند. با اینکه ما شاهد صفحه‌نمایش‌های رنگارنگ، صفحه‌کلید‌های شگفت‌انگیز و نرم‌افزار مفید در لپ‌تاپ‌های این دو شرکت هستیم اما در بازه معیار‌های ما نتوانستند قرار بگیرند و به همین دلیل در آخرین جایگاه‌های این فهرست قرار گرفتند.

لپ‌تاپ‌های بازی

Lenovo=67/100

شرکت لنوو تعداد انگشت‌شماری لپ‌تاپ گیمینگ ساخته است به نظر می‌رسد این شرکت در تلاش است خود را به اعماق صنعت گیمینگ بکشاند و این امر نیازمند بهبود کیفیت سخت‌افزار‌های لپ‌تاپ‌های خود است. لپ‌تاپ‌های Legion و IdeaPad Y با اینکه طرح‌های دلپذیر و صفحه‌کلید‌های شگفت‌انگیز دارند اما آن‌ها ویژگی‌های جدیدی به گیمر‌ها ارائه نمی‌دهند. به عنوان مثال ویژگی تنظیم نور پس زمینه و استفاده از یک کارت گرافیک ۱۰۸۰p انویدیا در لپ‌تاپ‌های Legion و IdeaPad Y به چشم نمی‌خورد.

لپ‌تاپ‌های بازی

HP=59/100

با اینکه در لپ‌تاپ OMEN شرکت HP نکات درخشانی وجود دارد اما از صفحه‌کلید کم‌عمق، صفحه‌نمایش کم‌نور و خسته‌کننده و شاسی پلاستیکی این لپ‌تاپ نمی‌توان به راحتی چشم‌پوشی کرد. با این حال آینده شرکت HP در زمینه طراحی، توسعه و ساخت‌ لپ‌تاپ‌های گیمینگ روشن است چرا که در حال حاضر طرح‌های امیدوار‌کننده‌ای را در دست دارد.

ارسال نظر