بهترین مرورگرهای اندروید

هر کسی، معیارهای خاص خود را برای انتخاب بهترین مرورگر دارد.

بهترین مرورگرهای اندروید

کلیک - بعضی از افراد به دنبال سریع ترین مرورگر هستند در حالی که عده ای دیگر می خواهند مرورگرشان داده های کمتری مصرف کند و در نتیجه، حجم اینترنت آن ها دیر تر به پایان برسد و حتی ممکن است برای دسته ای از افراد، امنیت بیشترین اهمیت را داشته باشد. در این مطلب، قصد داریم بهترین مرورگرهای اندروید را به شما معرفی کنیم. می توانید با بررسی ویژگی های هریک، در نهایت تصمیم بگیرید که کدام یک را انتخاب نمایید.

Opera

1- Opera : بهترین برای صرفه جویی در داده ها

"با اپرا بیشتر آنلاین باشید" ، شعار رسمی اپرا است که تا کنون از Play Store بیش از 50 میلیون دانلود داشته است. بنابراین به نظر می رسد که افراد زیادی به قدرت آن اعتقاد دارند. نسخه ی دسکتاپ اپرا، بیش از 20 سال فعالیت دارد و نسخه ی اندرویدی آن نیز قابلیت های فراوانی دارد و افزونه های متعددی را می توان بر روی آن نصب کرد.

یکی از ویژگی های جالب اپرا، قابلیت همگام سازی با دستگاه های متعدد می باشد بنابراین می توانید تجربه ی وبگردی از موبایل را به کامپیوتر شخصی خود منتقل کنید.

قابلیت صرفه جویی در داده ها، اپرا را به یک مرورگر بی نظیر در بین سایر مرورگر ها تبدیل کرده است. این نرم افزار، ویدیو ها را در هنگام مشاهده، فشرده می کند تا داده ی کمتری استفاده شود و بارگذاری صفحات مختلف و تصاویر، می تواند حجم بسیار کمتری را مصرف کند.

اپرا سریع ترین مرورگر نیست اما بارگذاری صفحات به صورت تکه تکه نیست و کل صفحه به صورت یکجا نمایش داده خواهد شد. به طور کلی این مرورگر برای کسانی که سرعت اینترنت آن ها نسبتا پایین است یا قصد دارند حجم اینترنتشان دیرتر به پایان برسد، فوق العاده است.

APUS Browser

2- APUS Browser : کم ترین دانلود

اخیرا APUS به عنوان بهترین لانچر شناخته شد، اما هم اکنون با یک مرورگر قدرتمند به دنیای اپلیکیشن ها معرفی شد. این مرورگر، حجم بسیار پایینی دارد و دارای رابط کاربری ساده و البته کاربرپسندی است.

این مرورگر فقط 600 کیلوبایت حجم دارد اما دارای قابلیت هایی است که ممکن است شما را شگفت زده کند!

این مرورگر می تواند نمایش تصاویر را در هنگام وب گردی غیر فعال کند که این امر، نقش به سزایی در کاهش مصرف داده ی اینترنت شما خواهد داشت. به طور کلی می توان گفت، با توجه به اینکه APUS Browser یک مرورگر رایگان است، قابلیت های بسیار زیاد و در عین حال قدرتمندی دارد و می توانید به عنوان یکی از بهترین برنامه ها، آن را به دوستان خود معرفی کنید.

Chrome Beta

3- Chrome Beta : امنیت بالا

این نسخه، بهترین ورژن کروم است. در واقع نسخه ی بتای آن است. مرورگر کروم، همواره به عنوان یکی از بهترین مرورگر ها معرفی می شود. نسخه ی PC آن نیز وجود دارد و کاربران بسیار زیادی در سراسر دنیا آن را بر روی رایانه ی شخصی خود نصب کرده اند. مشکلات و باگ های بسیار کوچکی در این نرم افزار کشف شده است و به نظر می رسد که توسعه دهندگان، به زودی آن ها را بر طرف کنند.

Link Bubble Browser

4- Link Bubble Browser : برای صرفه جویی در زمان

یکی از بهترین مرورگرهایی که می توانید آن را بر روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید، Link Bubble Browser است. طراحی و توسعه ی این نرم افزار، توسط Chris Lacy صورت گرفته است.

زمانی که بر روی یک لینک در نرم افزاری کلیک کنید، Link Bubble Browser در پس زمینه بارگذاری خواهد شد و می توانید متوجه شوید که به صورت کامل بارگذاری شده است. این مرورگر به عنوان مرورگری باهوش شناخته می شود.

Puffin

5- Puffin Browser Free : سریع ترین

انتخاب Puffin Browser free به عنوان مرورگر اصلی شما، می تواند یک انتخاب بسیار خوب باشد. سرعت این مرورگر در مقایسه با سایر رقبا بسیار بالاست و تجربه ی آن در تلفن همراه یا لب تاب می تواند بسیار لذت بخش باشد.

به طور کلی، چنانچه که سرعت اینترنت برای شما خیلی مهم است پیشنهاد می کنیم که حتی برای یکبار هم شده Puffin Browser free را تجربه کنید.

Dolphin Browser

6- Dolphin Browser : بهترین رابط کاربری

این مرورگر، محبوبیت بسیار بالایی در بین کاربران سیستم عامل اندروید دارد. رابط کاربری این نرم افزار بسیار زیباست و کار با آن فوق العاده راحت است.

منبع: androidpit

ارسال نظر