بهترین نرم افزار های اسکنر بارکد

اگر در جستجوی پیدا کردن کدهای QR به یک شیوه ساده هستید. هنگام خرید اطراف را جستجو کنید و یا قسمت های روی بارکدها را مقایسه کنید.

بهترین نرم افزار های اسکنر بارکد

کلیک- دو لیست از مهمترین کاربردهای کد QR و بارکد برای اندروید که توسط ما ارائه شده است می تواند به شما کمک کند.

1

RedLaser Barcode & QR Scanner

لیزر قرمز چیزی فراتر از یک جستجو کننده بارکد است. بلکه شیوه ای از خرید آنلاین است و برای شما به بهترین نحو عمل می کند. در اینجا جستجوی بارکد شروع کار است چرا که در اینترنت بدنبال چیزی بهتر و مناسب تر از قیمتی است که شما احتمالاً پیش روی خود می بینید و ممکن است در مقایسه با سایر کاربردها که قابلیت جستجوی آسان تر یک کد را ندارند بهترین شاخص نباشد.

شما می توانید علاوه بر خرید آنلاین، به دنبال فروشگاه های نزدیک هم باشید که کار شما را به صورت دستی انجام می دهند

2

QR Code Reader

خواننده QR برای اسکن ممکن است که دارای اسم اورجینالی نباشد و همچنین کاری که دستگاه های دیگر انجام نمی دهند را انجام نمی دهد. اما بسیار عمومیت یافته است. ورودی میزها بسیار خوب عمل می کند ( که برای این کاربردها نادر است) و شما می توانید تاریخچه اسکن های خود را هم روی دستگاه خود و هم روی دستگاه های دیگر و هم روی وب خیلی سریع و راحت ببینید. برای شما و کسانی که می خواهند هر نوع کد QR را اسکن کنند بسیار مناسب است و شما می توانید هر نوع کد QR را همانند آن هایی که از کدهای QR برای شرکت استفاده می کنند را مشاهده کنید و من اطمینان دارم که برای شما بسیار سودمند است.

خواننده کد QR به عنوان یک کاربرد بسیار خوب برای انجام این کار به آسانی مورد استفاده قرار می گیرد.

3

QR Wear for Android Wear

که QR و ساعت های اندروید به طور همزمان به وجود آمد. اما سازنده هایی که کاربردهایی مثل کاربرد stow buks و دیگر برنامه های کاربردی مطمئن را به وجود می آورند تاکنون برای کمک کردن به آن چه که پیش رو بوده است دچار مشکل نشده اند. بنابراین، این چیزی است که یک شرکت سازنده با تصوراتی از آن می تواند انجام دهد. استفاده از QR می تواند به شما کمک کند که کارت های اعتباری، کارت های دائم خود را در یک کد QR و یا اشکال دیگر بار کد به گردش در آورید. این یک وسیله بسیار مفید است.

اما متأسفانه همه این موارد بستگی به این دارد که آیا فروشگاه های محلی شما کدهای QR را می پذیرند و همچنین به این بستگی دارد که در جایی که شما هستید تعداد آنها زیاد باشد. اگر چه، اگر شما در یک شهر زندگی می کنید و در همه جا این بارکدها و کدهای QR موجود هستند، که از این لحاظ بسیار خوب است.

4

Norton Snap QR Code Reader

من باید اقرار کنم که این یک محصول بسیار مناسب است و یک نوع متفاوت از خواننده کد QR است اما دارای کاربردهای جالب توجهی است، بنابراین مطمئن نیستم که افراد زیادی از آن استفاده کنند.

برای افرادی که می خواهند روی کدهای QR که ممکن است در محل کار پوشش دهی شود نظارت داشته باشند و مطمئن شوید که ایمیل آنها امنیت دارد، برنامه کاربردی Norton مناسب آنهاست، یکی دیگر از کاربردهای مختلف این برنامه این است که این قابلیت را دارد که به شما بگوید که آیا جستجوی شما موثق است و ما را به محلی که جستجو صورت می گیرد هدایت می کند.

5

QuickMark Barcode Scanner

در اصل جستجوگر بار کد پر سرعت ، همان جستجوگر بار کد و کد QR روزانه شماست که یک ژنراتور بسیار ظریف به آن وصل است، این فقط یک جستجو گرد یک ژنراتور نیست، بلکه به بُعد شکل گیری وسایل نیز بسیار تمایل دارد.

می توان از جستجوگر بار کد پر سرعت برای ایجادکدهای QR با ظاهری جالب استفاه کرد و به شما این امکان را می دهند که بدون اینکه دارای فرایند سرد و یا دیجیتال باشد آنها را داخل کلاس درس و یا محل کار قرار دهید.

و جهت استفاده از کدهای QR به یک شیوه جالب و مناسب هستند. بارکد پرسرعت یک بیت کوچک از چیزی است که در یک گرد شده است.

6

Buycott - Barcode Scanner Vote

Buycott یک مفهوم بسیار جالب توجه است و چیزی است که هنوز هم از آن استفاده می شود و در رابطه با آن هم مشکلی وجود نداشته است. در اصل Buycott از بارکدها و پایگاه های داده ای برای تغییر سبک زندگی مصرفی ما برخلاف شرکتها و کنار گذاشتن کیف پولها استفاده می کند.

به عنوان مثال: یک برند یا مارک تجاری غذای حیوانات دست آموز که مرتکب به آزمایش کردن غیر مجاز حیوانات و اضافه کردن افزودنی به غذای گربه شما شده است را می توان نام برد. با Buycott شما می توانید آن برند را پیگیری کنید و دریابید که کجا می توان به صورت آنلاین شکایت کرد و یا از طریق تلفن همچنین برندهایی را مشخص کنید و از پرداخت پول نق به آنها خودداری کنید. این یک مفهوم واضح و بدیهی است ، و اگر شما کنار گذاشتن کیف پول را قبول دارید باید آنرا کنار بگذارید.

7

QR Code Generator

آیا شما می خواهید که یک ژنراتور کد QR ساده و ارتجاعی داشته باشید؟

به دنبال چیزی غیر از آن نباشید این محصول خوب کار می کند، ساده است و شما می توانید از تصاویر برای پیش زمینه ها استفاده کنید. در رابطه با این محصول که همه چیز را فوق العاده ساده می کند هیچ مشکلی وجود ندارد. شما داده های خود را وارد می کنید ممکن است کمی نگران شوید و اینگونه هم هست .

شما حتی می توانید این تصویر را از طریقه پیامک درست از طریق برنامه کاربردی ارسال کنید. من قابلیت افزودن تصاویر به کدها را می پذیرم و درست همانند آن چه که در طرح گفته می شود عمل می کند.

8

ScanLife Barcode & QR Reader

همانند eBays Red laster ، Scan life نه تنها در حال سرمایه گذاری در جهان است بلکه بیشتر به شما کمک می کند که یک روش مناسب را پیدا کنید. با کمک Scan life شما می توانید محصولات مورد علاقه خود را جستجو کنید و بتوانید به یک فهرست زمانی از این محصولات دسترسی پیدا کنید و هنگام فروش وسایل و کاهش یافتن قیمت آنها ، به روز رسانی های مربوط به آنها را به دست بیاورید.

این یک برنامه کاربردی متعادل است و برنامه ای است که به شما کمک می کند که به یک روش مناسب دسترسی پیدا کنید. مخصوصاً وقتی که شما بارکدها را در کلید عمومی جستجو نکرده باشید و یا وقتی به خانه بر می گردید و یا مستقیماً از طریق تلفن خود آن را به صورت آنلاین خریداری کنید.

9

Business Card Wear

این برنامه یکی از بهترین کاربردهای اندروید wear و کدهای QR است که ما تاکنون مشاهده کرده ایم. این برنامه بسیار ساده است و به شما این امکان را می دهد که اطلاعات خود را همانند آدرس ، شماره تلفن ، اسم و اطلاعاتی از این قبیل را تکمیل کنید و سپس آنرا به یک کد QR منتقل کنید.

یک کد QR که به سادگی روی صفحه ساعت شما باز می شود و جلسات کاری و نوع آن ها را به افراد نشان می دهد. این برنامه ممکن است بسیار ساده باشد، اما وقتی به آن فکر می کنید مفاهیم مختلفی دارد و ممکن است همان چیزی باشد که شما انتظار آن را داشته اید، مخصوصاً اگر شما در جزء اطلاعاتی (فیلد) خود از کدهای QR زیادی برای ID و آن نوع کار استفاده کنید.

10

QR Code Generator - UC Browser

ژنراتور کد QR به عنوان یک جزء افزوده شده به جستجوگر uc اغلب کار به اشتراک گذاری بیشتر از 10 مطلب را برای دوستان و خانواده از مرورگر شما را بسیار آسان می کند. البته، اگر این چیزی باشد که شما می خواهید، ادامه دهید و این کار را مثل قبل انجام دهید. این کار در صورتی مفید است که مرورگر uc خود را نصب کرده باشید و به عنوان مرورگر اصلی خود از آن استفاده کنید. اما اگر شما از کدهای QR استفاده می کنید و در حالت مرورگر وب جدید قرار دارید پس این برنامه بسیار به شما توصیه می شود.

منبع: androidheadlines

ارسال نظر