فینالیست‌های اتومبیل سال آمریکای شمالی در سال 2016

هر سال تعدادی از مجله‌های اتومبیل در خصوص نامزدهای اتومبیل سال آمریکای شمالی رأی‌گیری می‌کنند. جایزه این رأی‌گیری در نمایشگاه اتومبیل دیترویت اهدا شده و فهرست راه‌یافتگان به مرحله نهایی در آنجا اعلام می‌شود.کلیک - در ادامه به شش اتومبیل که به مرحله نهایی انتخاب بهترین اتومبیل سال 2016 آمریکای شمالی راه یافته‌اند اشاره‌ای خواهیم کرد.

فینالیست‌های اتومبیل سال آمریکای شمالی در سال 2016

کلیک - در ادامه به شش اتومبیل که به مرحله نهایی انتخاب بهترین اتومبیل سال 2016 آمریکای شمالی راه یافته‌اند اشاره‌ای خواهیم کرد.

2016 Honda Civic Honda Civic 2016

اتومبیل مجلل و جمع‌ و جور شرکت Honda جدیدترین اتومبیل از نسل دهم این شرکت است. آپشن‌های جدید و ورزشی Civic نظیر توربو شارژر، که برای اولین بار در این ماشین استفاده شده است، با ظاهری بسیار زیبا و جذاب همراه شده است. طراحی داخلی این ماشین پیشرفت قابل توجه داشته و رانندگی با آن لذت فراوانی خواهد داشت.

mazdamx-52016-512 Mazda MX-5 Miata 2016

مدل کاملا جدید Mazda که جزو نسل چهارم اتومبیل‌های این شرکت است، کمی وزن کم کرده و چهره بسیار گیرایی به خود گرفته است. این مدل سنت Miata یعنی پایین نگه‌داشتن اسب بخار، چهار سیلندر و رانش چرخ عقب را حفظ کرده اما وزن کم آن باعث شده رانندگی با آن بهتر از سابق باشد. اکثر «اتومبیل‌های تفریحی» هزینه زیادی روی دست خریدارش می‌گذارند، اما MX-5 همیشه یک پیشنهاد قابل تأمل بوده است.

chevy-malibu-2015-08 Chevrolet Malibu 2016

Chevrolet Malibu 2016 افزایش کیفیت فوق‌العاده‌ای داشته است. ابعاد آن برای یک ماشین متوسط بی‌نقص بوده و به لطف توجه زیادی که به مهندسی آن شده است، نسبت به Malibu قبلی سبک‌تر است. این مدل که از تکنولوژی‌های روز دنیا استفاده می‌کند، باعث شده است که خریداران با افتخار از آن یاد کنند.

08-2016-nissan-titan-xd Nissan Titan XD 2016

شرکت نیسان با عرضه Titan XD سنت‌های پیشین خود را حفظ و سعی کرده بین یک پیک‌آپ نیم‌تنی معمولی و یک کشنده حرفه‌ای سنگین تعادل ایجاد کند. این مدل XD یک موتور توربودیزل Cummins را اسپورت کرده و امکانات بکسل و تخلیه فوق‌العاده‌ای به خود افزوده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود که خریداران ماشینی در اختیار داشته باشند که با اندازه استاندارد، امکانات یک کشنده نیم تنی قدرتمند را داشته باشند.

2016volvoxc90t6-10 Volvo XC90 2016

هر چیزی که در مورد XC90 فکر کنید جدید است. زبان طراحی، شالوده و شاسی، سیستم سرگرمی و حتی شرکت مادر Volvo نیز جدید می‌باشد. نگرانی‌هایی که در خصوص خرید شرکت Volvo از سوی شرکت چینی Geely وجود داشت اکنون از میان برداشته شده و نشانه آن نیز عرضه ماشین سنگین XC90 است که قدرت و کارایی آن سر و صدای زیادی به پا کرده است.

honda-pilot-8444-003 Honda Pilot 2016

شرکت Honda آرام آرام در حال کمر راست کردن است. مدل نسل سوم Pilot با امکان خانوادگی‌تر به بازار آمده و دارای سیستم ناوبری جدیدتر و ایمنی پیشرفته‌تر است. این ماشین نسبت به دیگر ماشین‌ها فهرست ما سبک‌تر بوده و با این مدل هر چیزی که از مینی‌ون‌ها به یاد داشتید را از خاطر خواهید برد.

منبع: Cnet

ارسال نظر