بهترین نرم‌افزار مدیریت عکس از قبل هم بهتر شد

Google photos در حال حاضر برترین نرم‌افزار مدیریت عکس و پشتیبان‌گیری است که به تازگی دو بروزرسانی مهم از آن دریافت شده است.

بهترین نرم‌افزار مدیریت عکس از قبل هم بهتر شد

به گزارش کلیک ،از بروزرسانی این برنامه خبر داد.حالا دیگر می‌توانید آلبوم عکس‌هایتان را با ساختن لینکی درون برنامه، به اشتراک بگذارید. در این ویژگی که آزاد‌سازی فضا (free up space) نامگذاری شده است، برای افرادی با حافظه دستگاه کم بسیار مناسب است. این برنامه عکس‌ها را اسکن کرده وعکس هایی که از قبل پشتیبان‌گیری شده‌اند را پاک می‌کند.

به اشتراک گذاشتن عکس در Google photos همانند iCloud Apple کار می‌کند؛ با دعوت کردن دوستان به آلبوم عکس‌هایتان (که گوگل با ساخت لینک این کار را انجام می‌دهد) میتوانند عکس‌هایتان را مشاهده کنند. دوستانی را که دعوت می‌کنید میتوانند عکس‌های خودشان را هم با شما در یک آلبوم به اشتراک بگذارند ولی گوگل هنوز گزینه‌ی مربوط به لایک و کامنت را در این سرویس قرار نداده است.آلبوم‌های عکس‌ از آیفون، گوشی‌های اندروید و سایت‌ها قابل اشتراک گذاری هستند.

تنظیمات این نرم‌افزار اجازه‌ کامل و نامحدود پشتیبان‌گیری را می‌دهد و از این طریق میتواند عکس‌ها و فیلم‌هایی را که قبلا از آن پشتیبان‌گیری شده ، شناسایی و آنها را حذف کند.لازم به یادآوری است که عکس های شما زمانی حذف خواهد شد که از پوشه‌ی "Recently Deleted" به صورت دستی این‌کار را انجام دهید (البته اگر از آیفون استفاده می‌کنید) درغیراین صورت تا یک ماه باقی خواهد ماند.

لازم به ذکر است که نسخه جدید این نرم‌افزار با ویژگی جدید "free up space" یا "آزادسازی فضا "در ماه نوامبر بروزرسانی شد.

ارسال نظر