BMW 530i در پرشیا خودرو رونمایی شد

کلیک - شرکت پرشیا خودرو از BMW 530i به عنوان نسل جدید از سری ۵ بی‌ام‌و رونمایی کرد و قیمت و زمان عرضه این خودرو را اعلام نمود.

BMW 530i در پرشیا خودرو رونمایی شد

شرکت پرشیا خودرو که نماینده رسمی برند BMW آلمان در ایران است، چهارشنبه هفته گذشته طی مراسمی که در نمایندگی مرکزی خود برگزار کرده بود، جدیدترین خودروی بی‌ام‌و سری ۵ را رونمایی کرد. خودروی BMW 530i مجهز به پیشرانه ۲ لیتری تویین پاور با قدرت ۲۵۲ اسب بخار و گشتاور ۳۵۰ نیوتن متر است. نیروی تولید شده به وسیله این پیشرانه توسط یک گیربکس ۸ دنده اتوماتیک به چرخ‌ها انتقال می‌یابد، این خودروی لوکس می‌تواند در مدت ۶٫۲ ثانیه از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد.

در حال حاضر پرشیا خودرو فروش این اتومبیل را با قیمتی معادل ۵۰۰ تا ۵۶۰ میلیون تومان آغاز کرده است. بر اساس اظهارات مدیران این شرکت مدل ۵۰۰ میلیونی این سدان لوکس، مدل پایه نبوده و به لحاظ امکانات و تجهیزات در سطح متوسط قرار دارد و مدل ۵۶۰ میلیونی این خودرو نیز دارای امکانات و آپشن‌هایی در سطح بالا بوده و تحت عنوان مدل فول در کشور عرضه می‌گردد.

بی‌ام‌و ۵۳۰ آی ظرف یک ماه به مشتریان تحویل خواهد شد و به احتمال قوی از اواسط ماه آینده شاهد حضور این خودوری آلمانی لوکس در خیابان‌های کشورمان خواهیم بود.

ارسال نظر