تعداد بازیکن های عنوان The Crew از مرز ۵ میلیون گذشت

یکی از عناوینی که در نمایشگاه E3 سال ۲۰۱۴ توانست تمام تماشاگران و منتقدان دنیای گیم را به خود خیره کند، بازی The Crew نام داشت! این عنوان که توسط کمپانی فرانسوی یوبی سافت توسعه یافته، شروع فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و بسیاری از گیمرهای جهان برای تجربه این بازی ویدیویی، لحظه شماری می کردند. اما در صنعت بازی های ویدیویی، همیشه بازی ها آنطور که معرفی می شوند، عمل نمی کنند و لقب نا امید کننده ترین بازی های سال را از آن خود می کنند. بازی ماشینی و مسابقه ای The Crew نیز مانند چنین بازی ها عمل کرد و هرگز انتظارات گیمرها و بازیکن ها را برآورده نکرد. البته این بدان معنا نیست که یوبی سافت در عرضه بازی The Crew شکست خورد چرا که بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، تعداد گیمرهای این بازی آنلاین از مرز ۵ میلیون گذشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

تعداد بازیکن های عنوان The Crew از مرز ۵ میلیون گذشت

این عنوان که توسط کمپانی فرانسوی یوبی سافت توسعه یافته، شروع فوق العاده ای از خود به نمایش گذاشت و بسیاری از گیمرهای جهان برای تجربه این بازی ویدیویی، لحظه شماری می کردند. اما در صنعت بازی های ویدیویی، همیشه بازی ها آنطور که معرفی می شوند، عمل نمی کنند و لقب نا امید کننده ترین بازی های سال را از آن خود می کنند. بازی ماشینی و مسابقه ای The Crew نیز مانند چنین بازی ها عمل کرد و هرگز انتظارات گیمرها و بازیکن ها را برآورده نکرد. البته این بدان معنا نیست که یوبی سافت در عرضه بازی The Crew شکست خورد چرا که بر اساس جدیدترین آمار منتشر شده، تعداد گیمرهای این بازی آنلاین از مرز ۵ میلیون گذشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر همراه رسانه کلیک باشید.

به گزارش کلیک، بر اساس آمار جدیدی که توسط استودیوی Ivory Tower منتشر شده است، تعداد گیمرها و بازیکن های بازی The Crew از زمان انتشار (دسامبر سال میلادی ۲۰۱۴) تا به امروز از مرز ۵ میلیون رد شده و موفقیت دیگری برای سازنده و ناشر آن به ارمغان آورده است. البته این موفقیت را باید مدیون بسته الحاقی Wild Run باشیم! کمپانی یوبی سافت پس از مشاهده عملکرد نسبتا ضعیف بازی خود، بسته الحاقی را تحت عنوان Wild Run، در اختیار گیمرها قرار داد که این دی ال سی، در نزد بازیکن ها به شدت محبوب شد؛ به طوری که در عرض ۱ ماه، شاهد فروش ۲ میلیون نسخه از این بسته الحاقی بودیم!

به دلیل این موفقیت بزرگ و جشن آن، استودیوی Ivory Tower به تمامی کاربران و گیمرهای خود ۵۰۰۰۰ امتیاز هدیه می دهد! استودیوی Ivory Tower چندی پیش اعلام کرد که در صورتی که کاربران، در روز ۲۸ می سال میلادی جاری (فردا) و در تمامی پلتفرم ها، به سرورهای بازی The Crew متصل شوند، به صورت رایگان، ۵۰۰۰۰ اعتبار دریافت می کنند که به این اعتبار، قارد به خرید ماشین های جدید و... خواهند بود.

https://static3.click.ir/servev2/OTdjZQK87DIb/5Uwvb7W7Zm0,/file.jpg

شایان به ذکر است که اگر شما یکی از دارندگان کنسول نسل هشتم کمپانی مایکروسافت یعنی ایکس باکس وان هستید، فرصت پیش آمده را از دست ندهید! همان طور که اطلاع دارید، کمپانی مایکروسافت در آغاز هر ماه میلادی، دو و یا سه بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران گلد شبکه ایکس باکس لایو قرار می دهد و کاربران پس از دانلود بازی، می تواند تا همیشه به تجربه آن بپردازند. حال در ماه ژوئن، مایکروسافت سورپرایز بزرگی را برای کاربران شبکه ایکس باکس لایو در نظر داشت که این سورپرایز، رایگان شدن نسخه ایکس باکس وان بازی The Crew بود! به همین خاطر، شما از تاریخ ۱۵ ژوئن تا روز ۳۰ ژوئن فرصت دارید که این بازی را دریافت کنید. پس از دریافت بازی، عنوان The Crew برای همیشه در حساب کاربری شما ذخیره خواهد شد و تا همیشه، قادر به تجربه این عنوان خواهید بود. برای مشاهده سایر عناوین رایگان شده برای کنسول Xbox One و Xbox 360، اینجـــــــــا کلیک کنید.

اگر خاطرتان باشد، در سال ۲۰۱۴ میلادی و در کنفرانس رسمی کمپانی یوبی سافت در رویداد باشکوه و بزرگ E3، برای اولین بار از بازی مسابقه ای و ماشینی بازی The Crew رونمایی شد. نقشه بزرگ آن که تمامی شهرهای ایالات متحده آمریکا را در بر داشت، باعث شگفتی تماشاگران و تحلیل گران بازی های ویدیویی شد و توانست خود را به مورد انتظارترین عناوین سال ۲۰۱۴ تبدیل کند. سرانجام عنوان The Crew در دسامبر سال میلادی ۲۰۱۴ برای کنسول های نسل هشتم دو کمپانی مایکروسافت و سونی (ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴) و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز عرضه گردید. همان طور که در بالا اشاره کردیم، این بازی هرگز نتوانست انتظارات گیمرها و منتقدان را به دست آورد و شاهد اخذ نمرات بسیار پایینی از آن بودیم. برخی از منتقدان گرافیک نسبتا پایین و ضعیف و همچنین وجود مشکلات فراوان در قسمت های مختلف بازی مانند کمبود بازیکن های هر سرور و... را جز نقاط منفی بازی The Crw دانستند.

بسته الحاقی The Crew: Wild Run نیز در روز ۱۷ ماه نوامبر سال میلادی گذشته (۲۰۱۵) برای تمامی کنسول ها و رایانه های شخصی عرضه شد. این بسته الحاقی هم اکنون با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های خارجی به فروش می رسد. در این بسته الحاقی، شاهد اضافه شدن وسیله نقلیه موتور به بازی بودیم که به سرعت مورد استقبال بازیکن های زیادی قرار گرفت و به میزان فروش کلی بازی The Crew، تاثیر به سزایی گذاشت.

در پایان این خبر، دیدگاه شما در رابطه با بازی The Crew چیست؟ آیا شما این عنوان ماشینی و مسابقه ای را تجربه کرده اید؟ شما عملکرد عنوان The Crew را از زمان عرضه تا به امروز چگونه ارزیابی می کنید؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خودتان را با دیگر کاربران رسانه کلیک در میان بگذارید.

منبع: Dualshockers

ارسال نظر