بازی The Division 2 امسال عرضه می شود

رسانه کلیک - شرکت یوبی سافت در جریان ارائه گزارش مالی چند ماه اخیر خود رسما اعلام کرد که بازی دیویژن 2 تا پایان سال جاری میلادی به دست طرفداران و بازیکنان می رسد.

بازی The Division 2 امسال عرضه می شود

مجموعه The Division از سری Tom Clancy یکی از بازی های محبوب آنلاین و چند نفره سال های اخیر محسوب می شود که با توجه به تمرکز ویژه بر روی بخش چند نفره و ارائه داستان نسبتا هیجان انگیز، به خوبی نظر منتقدان و بازیکنان را به خود جلب کرده است. موفقیت و فروش رضایت‌بخش نسخه اول این مجموعه باعث شد تا شرکت فرانسوی یوبی سافت به سراغ ساخت دنباله آن برود، به طوری که در اواسط اسفند ماه سال گذشته شاهد تایید رسمی ساخت و توسعه بازی دیویژن 2 بودیم.

با اینکه شرکت یوبی سافت رسما از ساخت و عرضه بازی دیویژن 2 در آینده نه چندان دور خبر داد، این عنوان ویدیویی مورد انتظار هنوز به طور کامل معرفی نشده و تنها یک لوگو از آن در دسترس قرار گرفته است.

در این میان، چندی پیش جلسه ارائه گزارش مالی چند ماه اخیر شرکت یوبی سافت با جمعی از مدیران و سرمایه گذاران برگزار شد و سازندگان در جریان این کنفرانس به انتشار بازی The Division 2 و یک عنوان ویدیویی جدید معرفی نشده در سال جاری میلادی اشاره کردند.

آلن مارتینز (Alain Martinez)، مدیر ارشد مالی شرکت یوبی سافت، طی این جلسه به تشریح برنامه های آینده این شرکت فرانسوی پرداخت و اظهار داشت که یوبی سافت در نظر دارد تا پایان سال مالی 2018 سه عنوان ویدیویی جدید AAA را به دست بازیکنان و گیمرها برساند. این در حالی است که تا به امروز، دو بازی AAA جدید این شرکت به نام های The Crew 2 و The Division 2 به طور مختصر معرفی شده اند و هنوز اطلاعاتی از بازی سوم این شرکت در دست نیست.

بازی دیویژن 2

اینکه سه بازی مورد اشاره تا پایان سال مالی شرکت یوبی سافت به بازار عرضه می شوند، به معنی انتشار آن ها تا پایان سال میلادی 2018 نیست! به بیان ساده تر، سال مالی 2017 - 2018 شرکت یوبی سافت در روز 11 فروردین ماه سال 98 (سی و یکم مارس سال 2019) به پایان می رسد و سه عنوان ویدیویی مذکور در این بازه زمانی منتشر می شود.

بر این اساس، شما نهایتا تا روز یازدهم فروردین سال آینده قادر به تجربه هر سه بازی خواهید بود. البته فراموش نکنید که سازندگان، تاریخ دقیق انتشار بازی The Crew 2 را مشخص کرده اند و این عنوان ویدیویی هشتم تیر ماه سال جاری (29 ژوئن) در سراسر جهان عرضه می شود.

از طرفی، احتمال عرضه بازی The Division 2 در پاییز سال میلادی 2018 بسیار پایین است، چرا که عناوین ویدیویی بزرگ و مورد انتظاری همچون Red Dead Redemption 2، کالاف دیوتی بلک اپس 4، Battlefield V و غیره در این بازه رقابت تنگاتنگی را با یکدیگر خواهند داشت و انتشار بازی دیویژن 2 در چنین بازه زمانی به دلیل شلوغی و حجم گسترده عناوین ویدیویی جدید، یک اشتباه بزرگ برای شرکت یوبی سافت محسوب می شود.

بهتر است بدانید عنوان ویدیویی مورد انتظار Tom Clancy's The Division 2 هم اکنون مانند نسخه اول توسط استودیوی «مسیو انترتینمنت» (Massive Entertainment) ساخته می شود. البته، این استودیو به منظور ارائه یک بازی بی نقص و هیجان انگیز، در ساخت و توسعه این عنوان با چندین استودیوی بازی سازی دیگر از جمله Ubisoft Annecy، رد استورم، Reflections و شعبه بخارست و شانگهای Ubisoft همکاری می کند.

به علاوه، این بازی به کمک موتور به‌روز شده Snowdrop توسعه می یابد و سازندگان از تمام تجربیاتی که طی دو سال گذشته از نسخه اول بازی دیویژن کسب کرده اند، در جهت بهبود کلیه مکانیزم ها و جنبه ها در دنباله این مجموعه استفاده خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، بر روی این لینک کلیک کنید.

بازی دیویژن 2

همچنین، طی این گزارش مالی، آقای آلن مارتینز از پیش بینی ها و انتظارات یوبی سافت در خصوص فروش این سه بازی جدید AAA صحبت کرد. وی در این باره توضیح داد که شرکت یوبی سافت انتظار دارد فروش کلی این سه بازی در سال مالی آینده به رقم 19 میلیون واحد برسد. این در حالی است که میزان فروش چهار عنوان ویدیویی AAA این شرکت از مرز 23 میلیون نسخه عبور کرده بود و مقایسه این آمار با انتظارات تازه یوبی سافت، نشان از رشد و افزایش فروش محصولات این شرکت دارد که البته تحقق این اهداف به کیفیت عناوین ویدیویی و استقبال بازیکنان از آن ها وابسته است.

آنطور که به نظر می رسد، تکلیف تعیین تاریخ دقیق انتشار بازی دیویژن 2 و دیگر عنوان معرفی نشده یوبی سافت طی رویداد بزرگ E3 2018 مشخص می شود. البته، از آنجا که شرکت یوبی سافت به رسم هر ساله به صورت اختصاصی در نمایشگاه مهم E3 امسال حضور دارد، هیچ شکی نیست که بازی The Division 2 و دیگر عنوان معرفی نشده آن در این مراسم به طور کامل رونمایی می شود و اطلاعات و ویدیوهای بیشتری با بازیکنان و هواداران به اشتراک گذاشته خواهد شد.

توجه داشته باشید که کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 راس ساعت 00:30 دقیقه بامداد روز سه شنبه 22 خرداد ماه سال 97 به وقت ایران (ساعت 1:00 دقیقه بعد از ظهر روز 11 ژوئن سال جاری میلادی به وقت PT) در سالن Orpheum Theatre واقع در شهر لس آنجلس ایالات متحده آمریکا برگزار می شود.

بازی دیویژن 2

این کنفرانس به صورت زنده از طریق پلتفرم های مختلف از جمله توییچ، یوپلی و فیس بوک قابل مشاهده خواهد بود. از این رو، درصورتی که به دنبال تماشای زنده این کنفرانس هستید، در تاریخ مقرر به یکی از پلتفرم های فوق مراجعه کرده و کنفرانس یوبی سافت در E3 2018 را به صورت لحظه به لحظه دنبال کنید. هرچند، رسانه کلیک این نمایشگاه بزرگ و مهم صنعت گیمینگ را به صورت زنده پوشش می دهد و شما را در جریان جدیدترین اتفاقات و خبرهای مربوطه می گذارد.

گفتنی است؛ نسخه اول مجموعه محبوب و پرطرفدار The Division در روز ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ (۸ مارس سال میلادی ۲۰۱۶) بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین رایانه های شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. این عنوان در حال حاضر با قیمت 49.99 دلار در فروشگاه های رسمی به فروش می رسد.

در پایان این مطلب، دیدگاه شما در رابطه با بازی دیویژن 2 چیست؟ به نظر شما، آیا این عنوان در پاییز سال میلادی 2018 منتشر می شود و یا به دلیل شلوغی بیش از حد این بازه مهم در صنعت بازی های ویدیویی همانند نسخه اول در ماه مارس سال میلادی 2019 به دست بازیکنان می رسد؟ دیدگاه ها و نظرات شخصی خود را با مخاطبان رسانه کلیک به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر