بازی The Division رایگان شد

رسانه کلیک - اگر تا به امروز بازی هیجان انگیز The Division را تجربه نکرده اید، هم اکنون شرکت «یوبی سافت» فرصت خوبی را برای شما فراهم کرده که به صورت حدود قادر به تجربه بازی هستید.

بازی The Division رایگان شد

بر اساس جدیدترین بیانیه شرکت «یوبی سافت»، به نظر می رسد سازندگان هنوز هم به ادامه فروش بازی Tom Clancy's The Division چشم دوخته و خواستار افزایش کاربران و فروش بازی هستند. بدین خاطر، «یوبی سافت» تصمیم گرفته که به صورت رایگان، نسخه کامل بازی «دیویژن» را به مدت محدود در اختیار کاربران و علاقه مندان قرار دهد.

بدین خاطر، از امروز بازیکنان و علاقه مندان می توانند بدون پرداخت هزینه ای به مدت محدود به نسخه کامل بازی Tom Clancy's The Division دسترسی داشته باشند.

لازم ذکر است؛ در این نسخه فقط و فقط به نسخه کامل (استاندارد) بازی «دیویژن» دسترسی دارید و امکان تجربه بسته های الحاقی وجود ندارد.توجه داشته باشید که این نسخه مختص پلتفرم رایانه شخصی بوده و کاربران دو کنسول ایکس باکس وان و پلی استیشن ۴ از تجربه نسخه رایگان بازی محروم هستند.

در حال حاضر امکان پیش دانلود (Pre-Load) بازی برای کاربران و پی سی بازها فراهم شده و هم اکنون می توانید نسبت به دریافت داده و محتویات بازی اقدام کنید تا در شروع انتشار نسخه رایگان بازی، زمان زیادی را بخاطر دریافت و دانلود بازی صرف نکنید. جهت دریافت بازی، کافی است در شبکه «یوپلی» عضو شده و با مراجعه به صفحه اختصاصی بازی Tom Clancy's The Division، نسخه رایگان و محدود این عنوان ویدیویی را دانلود کنید.

در ادامه می توانید تاریخ و زمان دقیق شروع و پایان نسخه رایگان بازی Tom Clancy's The Division را مشاهده کنید:

  • زمان شروع: ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه روز ۲۳ شهریور سال ۹۶ (ساعت ۱۰:۰۰ دقیقه روز ۱۴ سپتامبر)
  • زمان پایان: ساعت ۰۰:۳۰ دقیقه بامداد روز ۲۷ شهریور سال ۹۶ (ساعت ۱۳:۰۰ دقیقه روز ۱۷ سپتامبر)

The Division

در این بازه زمانی، شرکت «یوبی سافت» از فرصت پیش آمده استفاده می کند تا بازیکنان را به خرید نسخه نهایی تشویق و ترغیب کند. از این رو، تخفیف ویژه ای برای دو نسخه استاندارد و گلد بازی Tom Clancy's The Division در نظر گرفته که متاسفانه جزئیاتی از میزان تخفیف و قیمت جدید آن منتشر نشده است.

همچنین درصورتی که نسخه نهایی بازی «دیویژن» را خریداری کنید، تمامی اچیومنت ها، پیشرفت ها و دستاوردهای شما در نسخه رایگان، به نسخه نهایی انتقال می یابد.

بازی Tom Clancy's The Division در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۶ مصادف با سه شنبه ۱۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۴ بر روی کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن و همچنین کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل مایکروسافت ویندوز منتشر شد. خوشبختانه «یوبی سافت» تا به امروز به پشتیبانی خود از این عنوان ویدیویی ادامه داده به طوری که با انتشار بسته های الحاقی مختلف و بروز رسان های متعدد، محتویات جدیدی را به بازی اضافه کرده است.

بهتر است بدانید چندی پیش سازندگان از انتشار بروز رسان بزرگ بازی «دیویژن» در ماه های آتی (پیش از سال میلادی آینده) خبر داده اند. گفته شده این بروز رسان تغییرات زیادی را در بازی ایجاد و بسیاری از مشکلات و باگ های آن را برطرف می کند.

فراموش نشود که نسخه سیزن پس بازی به صورت جداگانه به فروش می رسد و کاربران جهت دسترسی به محتویات بیشتر و بسته های الحاقی، باید سیزن پس بازی را خریداری کنند. این نسخه هم اکنون با قیمت ۳۹٫۹۹ دلار در فروشگاه های معتبر به قابل خریداری است.

ارسال نظر